BeertjeBoef Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Mijn konijn (ram, 6mnd, niet gecastreerd) ligt de laatste week veel helemaal languit gestrekt. Zo ligt hij wel vaker en dan maak ik me geen zorgen maar nu twijfel ik omdat hij met z'n koppie helemaal schuin ligt of op de grond ligt. Na wat naslagwerk op internet ben ik erachter gekomen dat languit liggen een teken van relaxed voelen is, maar ook als hij met z'n koppie op de grond ligt?Bedankt!
Domino Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Doet hij verder wel normaal als je hem eten geeft? En poept en plast ie normaal? En is ie verder levendig? Als ie wakker is.
Ruthie Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Misschien rare vraag, maar waar zou zijn kopje dan wel moeten liggen? Hier liggen ze wel eens op een kussentje van 2cm dik met hun kopje en bovenste deel van hun lijfje op de grond, maar ze vinden dat helemaal niet erg, ookal ziet het er niet echt uit, of half op een dekentje. Kan volgens mij geen kwaad hoor.
Eefje Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Dat doen ze hier ook vaak. Ziet er best eng uit, maar ze zijn dan gewoon heel relaxed!
Yicke Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Hier nog zo eentje: hoe platter, hoe ontspannener meestal...
Noontjje Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Hier ook zo'n ontspannen konijntje...Pootjes helemaal languit naar achter, met het buikje op de grond en het hoofdje ook plat omlaag.Of lekker op der zij liggen.
BeertjeBoef Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Geplaatst: 18 december 2012 Daar heb je gelijk in! Maar m'n andere konijn ligt wel vaak languit maar nooit met z'n koppie op de grond. Misschien ben ik te bezorgd ;-)
Stamperlove Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Hier ook zo'n ontspannen konijntje...Pootjes helemaal languit naar achter, met het buikje op de grond en het hoofdje ook plat omlaag.Of lekker op der zij liggen.Bij mij ook
Caatje1988 Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Hier ook hoor, niks om je zorgen over te maken.Ze lijken af en toe net op van die gestroopte berenvellen XD Bijnaam dan ook de vloerkleedjes
nalapuk Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Haha eerste keer dat ik dat zag bij mijn nijn schrok ik me rot! Ik dacht dat ze dood was maar ze lag gewoon heerlijk op haar zij met haar koppie op de grond van de zon te genieten. Toen ik naar buiten kwam sprong ze vrolijk naar me toe. Niks aan de hand dus
Knijnderte Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Inderdaad hier ook languit op de grond zie mijn avatar
Aanbevolen berichten