Ga naar inhoud

nagel


laaura

Aanbevolen berichten

Hallo..

Was net zo straks me nijnen aan t kammen en meteen even aan t kijken naar de nagels. En toen zag ik dit:

2w4y680.jpg

Puk haar nagels is vanaf de wortel er half af. En er zit ook wat opgedroogd bloed. Heeft iemand van jullie dit ook eens gehad?

Heb voor de zekerheid de dierenarts gebeld en die zei of ik de nagel er zelf even af kon halen.. nou no way dat ik dat durf! Dus heb om vijf uur afspraak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook weleens dat ze te ruw zijn en er een nagel breekt. Ik laat dit eigenlijk altijd gewoon zo. De nagel groeit vanzelf weer aan en dan is er niks meer aan de hand.

Hetzelfde idee als je je eigen nagel te ver afknipt denk ik. Als het bloed opgedroogd is laat ik het gewoon zitten.De nagel groeit wel weer verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry vergeten gisteren nog te kijken hier. De dierenarts heeft de nagel er zo afgehaald. Moet alleen even kijken of t niet gaat ontsteken maar verder niks ernstigs. Verder had ik bentley ook mee omdat die zo tegen spartelt en volgens mij lange en vooral scherpe nagels had. Maar er is alleen 1 mm van de nagels voor af gehaald. Ze heeft me ook meteen laten zien hoe ik dat t beste zelf kan doen. Was binnen vijf minuten weer weg haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .