FabienneNina Geplaatst: 26 november 2012 Geplaatst: 26 november 2012 (aangepast) Ik heb haar nu in 2 dagen 1x tijd zien niesen en bij de 2ex kwam er volgens mij zelfs een beetje vocht uit.. Haar neusgaten nauwelijks vochtig en haar binneant van de pootjes perfect schoon.. Ik pakte haar op om haar te bekijken ze ademt ook een beetje zwaar dan.. Ik maak me denk ik gewoon te veel zorgen! 26 november 2012 aangepast door FabienneNina
Domino Geplaatst: 26 november 2012 Geplaatst: 26 november 2012 Als je twijfels hebt, kun je het beste een keer zeker voor het onzekere naar de dierenarts gaan. Het zou snot kunnen zijn, het kan ook zijn dat ze een stofje in haar neus had. Maar het kan ook zijn dat er misschien longproblemen spelen.Dus bij twijfel, zou ik toch even langs de da gaan. Liever een keer te veel dan te weinig naar mijn idee.
FabienneNina Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Geplaatst: 26 november 2012 Ik heb haar nu in 2 dagen 1x tijd zien niesen en bij de 2ex kwam er volgens mij zelfs een beetje vocht uit.. Haar neusgaten nauwelijks vochtig en haar binneant van de pootjes perfect schoon.. Ik pakte haar op om haar te bekijken ze ademt ook een beetje zwaar dan.. Ik maak me denk ik gewoon te veel zorgen!Dit was dus weer een typisch voor beeld van een Fabienne-angst aanval! Zwaar ademen was sowieso een beetje overdreven in denk dat dat kwam door de schrik van het oppakken en het was meer alsof ze met een verstopte neus ademde maar toe ze eemaal op de bank stond voor haar check-up stonde dit meteen...Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.. Maarja, ik neem haar zaterdag mee naar dE DA niet omdat er iets ergs is maar vooral voor de zekerheid.. Ook ga ik haar BF keutels laten onderzoeken op wormpjes.. Ze eet ze namelijk niet allemaal..
Domino Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Het kan ook zijn dat ze ze vergeet op te eten, of dat ze teveel eten krijgt
Aanbevolen berichten