FabienneNina Geplaatst: 24 november 2012 Geplaatst: 24 november 2012 Ik heb laatst de DA gebeld en zij zei: Eventjes alleen brokjes en hooi geven... Nou, Heb dit 3 dagen aangehouden het werd wel wat minder.. Maar nu gaf ik haar een klein stukje brook en wortel om langzaam weer op te bouwen maar weer zag ik een stapel BD keutels! Ik vind dit echt frusterend! Ze heeft gewoon brokken niet gemengt of iets! Ik weet niet wat ik hieraan moet doen! Voor de rest oogt ze: Gelukkig,Vrolijk,Levendig en eigenlijk kerngezond.
Junai Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Hoeveel brokken voer je? En welke? En wat voor konijn heb je?
FabienneNina Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Geplaatst: 25 november 2012 Het is een dwerg konijn, Ik geef haar veamer (van de BoerenBond) niet gemengt! Ik zag haar gisteren poep eten maar volgens mij geen BD...?!
Eefje Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Ze laten blindedarmkeutels over het algemeen alleen liggen als ze teveel biks krijgen. Ik zou haar wat minder biks geven en kijken hoe het dan gaat!
JoBoris76 Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Hoeveel droogvoer geef je dan? Als je teveel geeft laten ze vaak ook die keutels liggen en anders heeft ze misschien wormpjes? Je kan ook beter winterpeen geven i.p.v. wortel/bospeen. Hierin zit minder suiker.
FabienneNina Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Geplaatst: 25 november 2012 Oké, Ik zal het eten voortaan naar haar gewicht afwegen.. Dat heb ik al eerder geprobeert alleen dat hielp niet zo... Ze is alleen :( Ik mag geen 2e konijn.. Ik zoek een knuffel konijn zodat ze zicht minder eenzaam voelt.. Is dat wel een goed idee? En weten jullie daar een merk,site of misschien zelfs specifieke knuffel?
FabienneNina Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Geplaatst: 28 november 2012 Ik heb zolang doorgezeurt.. Nu mag ik wel een 2e konijn Mijn moeder is echt slecht in volhouden! haha!
Aanbevolen berichten