Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb laatst de DA gebeld en zij zei: Eventjes alleen brokjes en hooi geven... Nou, Heb dit 3 dagen aangehouden het werd wel wat minder.. Maar nu gaf ik haar een klein stukje brook en wortel om langzaam weer op te bouwen maar weer zag ik een stapel BD keutels! Ik vind dit echt frusterend! Ze heeft gewoon brokken niet gemengt of iets! Ik weet niet wat ik hieraan moet doen! Voor de rest oogt ze: Gelukkig,Vrolijk,Levendig en eigenlijk kerngezond.

Geplaatst:

Hoeveel droogvoer geef je dan? Als je teveel geeft laten ze vaak ook die keutels liggen en anders heeft ze misschien wormpjes? Je kan ook beter winterpeen geven i.p.v. wortel/bospeen. Hierin zit minder suiker. ;)

Geplaatst:

Oké, Ik zal het eten voortaan naar haar gewicht afwegen.. Dat heb ik al eerder geprobeert alleen dat hielp niet zo... Ze is alleen :( Ik mag geen 2e konijn.. Ik zoek een knuffel konijn zodat ze zicht minder eenzaam voelt.. Is dat wel een goed idee? En weten jullie daar een merk,site of misschien zelfs specifieke knuffel?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .