Merel Bloem Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Vanwege erg hormonaal gedrag (lees sproeien op de parketvloer) en veel stink territorium keutels enz, heb ik overwogen om Bloem te laten helpen.Maandag 19 okt is ze rond 13:00 geopereerd.Aanvankelijk was ze nog suf en had ze haar dwangvoeding uitgespuugd. Eten wil ze nog niet.Dinsdag (vandaag) heb ik haar rond 21:30 meegenomen uit de dieren kliniek biltstraat in Utrecht (top kliniek!). Ze eet nog niet zelfstandig dus moet haar 6x per dag 20 ml voeding geven. Daarnaast moet ze nog een anti misselijkheids medicijn, darmstimulerend medicijn en een pijnstiller geven.Ik hoop dat ze snel opknapt, ze zit zo zielig in haar hokje! :frown:
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Ik hoop dat je 19 november bedoelt en niet oktober!.Anders is het helemaal een zielig hoopje. Hopelijk knapt ze snel op!
Eefje Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Mijn voedster kwam ook weer moeilijk op gang, ze is vorige week woensdag geholpen. Ze heeft het 2 dagen heel zwaar gehad en daarna knapte ze ineens heel snel op! Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat, veel beterschap!
Fluf en Tinus Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Beterschap voor Bloem! Hopelijk gaat het vandaag alweer wat beter met haar, want het klinkt alsof ze het best moeilijk heeft. Succes met de verzorging van je meisje.
Merel Bloem Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Geplaatst: 21 november 2012 Thanx! Ja ik bedoelde 19 november ;-)Vanochtend heb ik de voeding er in kunnen krijgen, maar vanmiddag kauwde/slikte ze het niet door en liet ze het lopen.Ik heb de dierenarts gebeld en ik kon haar weer brengen.Nu is ze weer in Utrecht, vanavond kan ik bellen hoe het gaat.Ik hoop inderdaad dat ze maar eventjes ziek is.....
Fluf en Tinus Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Wat sneu dat ze er zo'n last van heeft... Ik ga duimen dat Bloempje snel weer gezond thuis is. Sterkte en beterschap.
Merel Bloem Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Geplaatst: 21 november 2012 Ja zo zielig!Ik had weer even gebeld, ze krijgt nu inimini spuitjes in haar bekje zodat het meer richting haar keel gaat. Ze had nu wel grotere keuteltjes gelukkig!Morgen ochtend nog weer een keer bellen!
Merel Bloem Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Geplaatst: 21 november 2012 Dit was voor de operatie in de kliniekDit was gisteravond, ik moest lang wachten op de dierenarts, dus er maar even bij gaan zitten:mdr:
ShinLi Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Wat een leuke foto zeg die laatste . Hopelijk mag Bloem snel opknappen en goed dat je de DA zo snel weer hebt ingeschakeld. Heb in het voorjaar 3 voedsters tegelijk laten castreren, was ook wel even wat werk. Vooral de eerste avond heb ik alle drie wel gedwangvoert. Gelukkig ging het de dag erna toch een stuk beter en begonnen ze alweer wat zelfstandig te eten. Beterschap Bloem <3
Eefje Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Hoe gaat het nu met Bloempje? Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt!
Merel Bloem Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Geplaatst: 22 november 2012 Bloem had ook nog een navelbreuk en een hechting was los geschoten, ook had ze koorts... Nu moet ze weer even onder narcose...
jrjsieben Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Zo dat is wat pffffffffffffffffff sterkte
CynthiatB Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte en hopelijk komt ze er snel bovenop zodat je snel van allebei je nijntjes kunt genieten!!
Eefje Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Ach jee, arme Bloem.. En arme jij, want wat zul je je zorgen maken om je arme schat!Heel veel sterkte, hopelijk is ze hierna snel weer de oude!
Majk Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Och die arme Bloem.. Konden ze haar vandaag direct helpen? En hoe is het gegaan?Ai, wat zal dat stressen zijn voor jou zeg..
Merel Bloem Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Geplaatst: 22 november 2012 Het is zeker heel naar.. Ik heb net gebeld, de operatie is goed gegaan, ze ligt nu bij te komen. Waarsch dat ze daarom zo moeilijk haar voeding uit het spuitje at, ze had veel pijn! Als ze wakker is gaan ze het weer proberen, hopelijk gaat ze dan goed eten want ik neem aan dat ik haar morgen weer op moet halen en moet voeden...
Majk Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Ja inderdaad, dat zou het heel goed kunnen verklaren. Maar fijn dat de operatie goed is gegaan, nu hopen dat ze snel wakker wordt en weer gaat eten!We duimen voor haar!
Eefje Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Nou dat is gelukkig goed gegaan, hopelijk voelt ze zich snel weer wat lekkerder en gaat ze weer zelf eten!De verzorging van een ziek konijntje is echt slopend..Ik duim ook mee!
Merel Bloem Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Geplaatst: 22 november 2012 Bedankt voor jullie lieve reacties! Ze heeft al wat drolletjes gelaten en is iets levendiger. Ze eet de voeding beter uit het spuitje. Morgen om 11:00 moet ik nog een keer bellen en waarsch haal ik haar morgenavond op met nog extra instructies om haar te voeden.
Eefje Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 En heb je al gebeld? Gaat het beter met haar?
Knijnderte Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 Hoop dat ze vanavond weer lekker thuis is. Beterschap met haar!
Merel Bloem Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Geplaatst: 23 november 2012 Ik heb gebeld, ze was wat levendiger, maar had wel koorts, ze krijgt nu antibiotica. Vanavond ga ik haar ophalen! Hopelijk gaat dat goed!
Eefje Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 aach ik vind het echt sneu. Fijn dat ze weer naar huis kan, daar knapt ze vast snel weer op!Die navelbreuk, heeft dat iets met haar castratie te maken of had ze dat anders ook gehad?
Merel Bloem Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Geplaatst: 23 november 2012 De navelbreuk heeft inderdaad met de castratie te maken... Gelukkig heb ik haar weer zo snel terug gebracht naar de kliniek!!
Fluf en Tinus Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 Wat een nare berichten... Arme jij en arme Bloempje! Hopelijk is het nu allemaal opgelost en gaat het snel weer helemaal goed met je meisje. Beterschap weer!
Aanbevolen berichten