Boseetje Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Hallo,In januari en februari 2012 had Gijs 2x haakjes achter elkaar en de 2de keer ook EC. Hele moeizame tijd volgde... op aanraden hier met Trovet begonnen en nu pas na 9 maanden later weer haakjes.... Helaas eet hij niet meteen dus ff afwachten wat hij doet... hij is ook nog een beetje suf!Wel lekker weer bij Miep buuten en zijn temp blijft goed!Iemand nog tips?
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Wat heerlijk om te lezen, hier Trovet's grootste fan. Hopelijk gaat het straks nog beter, hier bleven de haakjes steeds langer weg en inmiddels niet meer terug gekomen (anderhalf jaar nu)
Boseetje Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Geplaatst: 20 november 2012 Woow! Alleen meneer eet nog niet!!! Ik heb hem om 7 uur pijnstilling gegeven en water en wat dwangvoer, doe dat voor de nacht nogmaals... kan ik verder nog wat doen behalve alles voorzetten?
Lonja Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Heeft ie groenvoer? Dwangvoer lusten ze hier niet zo graag.Kruikje erbij voor de zekerheid? Vannacht even uit bed om te checken en zo nodig te dwangvoeren? Hooitheetje maken?
Boseetje Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Geplaatst: 21 november 2012 Het heeft allemaal niet mogen baten! Gijs is vanmorgen overleden... Volgens da ouderdom: falende organen etc! RIP k*tzooi! h
camila27 Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 heel veel sterkte! naar om te lezen dat hij toch is overleden
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 21 november 2012 Geplaatst: 21 november 2012 Het heeft allemaal niet mogen baten! Gijs is vanmorgen overleden... Volgens da ouderdom: falende organen etc! RIP k*tzooi! hHé nee..... dat is toch niet waar? Wat verschrikkelijk voor je, wie had dat nou verwacht.Heel veel sterkte.
Lonja Geplaatst: 22 november 2012 Geplaatst: 22 november 2012 Oeh, die zag ik ook niet aankomen. Ik dacht dat het wel goed zou komen met wat verpleging.Heel veel sterkte.
linlovesrabbits Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 Oh jeetje, nou sterkte meid. Ik begon te lezen en dacht dit is een positief verhaal.Maar helaas.Nou je hebt er alles aan gedaan.Sterkte komende tijd
Aanbevolen berichten