Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het is weer eens raak, vanmiddag (half 5)na de dierenarts geweest en vanavond weer e.c. verschijnselen, waarom krijgt hij altijd na bezoek van de dierenarts e.c.?

ik denk teveel stres, maar jeetje wat doet me mannetje nu raar.

alles is hetzelfde als normaal als die e.c. heeft. alleen nu viel die me net ook aan, zo uit het niets. hij lijkt de weg helemaal kwijt te zijn. hij valt om, en zijn kop en oren houd die veel schreef. hij trekt het wel vanzelf nog recht maar dan zie je hem toch steeds weer weg trekken, en weer goed trekken.

hij ligt veel op zijn zij, tijdens wassen merkt die het niet lukt en gaat liggend verder wassen. en dan zie je hem weer omrollen, gelukkig hersteld die zichzelf wel redelijk snel nog. hij raakt niet meer zo in paniek als de eerste keren toen die het had.

ik herken dit helaas , het is de zoveelste keer hij dit heeft, ik weet sommige het niet met me eens zullen zijn, maar ik ga nu niet weer met hem na dierenarts rennen, om vervolgens daar te horen ik metacam en panacure moet geven zoals de tig keren ervoor.

metacam had die al gehad voor zijn hakje, en panacure heb zojuist bij gegeven.

maar jeetje wat een zielig hoopje ligt er weer. ik hoop gewoon hij er deze keer weer doorheen komt,. al weet ik wel dat het een keertje ophoud, hij heeft het al zo vaak gehad. (eerste keer was toen hem 2 weken had, nu is die over paar maanden al 11). ik wou alleen even me verhaal kwijt, want het is wel erg om je konijntje steeds zo te zien.

Geplaatst:

Bah wat vervelend! Helemaal omdat het elke keer terugkomt..

Ik zou ook idd niet nog een keer hem meeslepen naar de DA om daar het bekende verhaal te horen.

Hopen dat hij snel weer opknapt!

Het is idd erg om je nijntje zo te zien, helemaal als het steeds terugkomt lijkt me!

Beterschap voor breezer!

Geplaatst:

dank je,

ja omdat het steeds terug komt heb ik ook alles op voorraad in huis. heb gemerkt dat als gelijk kan starten met behandeling het bij hem vaak niet zo heel heftig wordt. nu is die alweer iets rustiger, zijn hoofd gaat nog wel op en neer, maar hij blijft zelf herstellen, het blijft zeg maar niet schreef staan, maar hij trekt het weer recht. hij loopt nu wel weer wat meer al, maar valt wel nog om.

het is zeker balen dat het steeds terug komt, vooral voor hem, maar ik heb wel besloten te blijven vechten met hem zolang het blijft helpen, want elke keer als de sympthomen weer dalen, dan heeft die nog zoveel lol in zijn leventje, zie hem vaak rondjes om de tafel rennen, hij komt gezellig bij me om te knuffelen, hij eet nog goed.

heb mezelf wel voorgenomen, dat als ooit zo erg wordt dat die het niet allemaal zelf weer recht krijgt, en ik merk dat hij er onder lijd, dan stop ik wel. hij is al oud geworden ondanks zijn ec dus wil hem dan niet laten lijden.

maar gelukkig is nu nog niet zo ver, we houden vertrouwen erin ook nu weer goed komt, en niet heftiger wordt maar juist minder.

zolang breezer nog wilt, vecht ik gewoon met hem mee.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .