Rifca Geplaatst: 19 november 2012 Geplaatst: 19 november 2012 Klein konijntje wordt groot...... en moet naar de DA om iets in te leveren.Maya is nu ruim 6mnd en de hormoontjes zorgen soms voor wat spanningen tussen haar en Jasmijn en tussen haar en mij Hopelijk helpt dit om iets meer trust te vinden en iig kan ze geen baarmoeder tumoren meer krijgen. Morgen is het zover, brrr vindt het toch wel weer spannend.
LuckyCharley23 Geplaatst: 19 november 2012 Geplaatst: 19 november 2012 Heel veel sterkte en succes morgen! Ik leef met je mee...heb vandaag mijn meissie laten steriliseren(castreren)
Rifca Geplaatst: 19 november 2012 Auteur Geplaatst: 19 november 2012 dank je =) Alles goed gegaan met jou nijnemeis hoop ik!
LuckyCharley23 Geplaatst: 19 november 2012 Geplaatst: 19 november 2012 Ja, alles is goed verlopen ze was snel weer bij kennis maar ik had haar wel moeten dwangvoeren. Ik hoop snel dat ze uit zich zelf weer gaat eten.
Rifca Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Geplaatst: 20 november 2012 Nou Maya is een dappere meid geweest. De assistente is volgens mij verliefd op haar zachte rex vachtje en wist te vertellen dat Maya zich niet zonder tegenslag liet verdoven Helaas heeft Maya nog niet zon trek dus net wat bijgevoerd. Dat liet ze vrij gewillig over zich heen komen dus volgens mij voelt ze zich nog niet helemaal vit al trok ze toch al een klein sprintje door de kamer.
Eefje Geplaatst: 20 november 2012 Geplaatst: 20 november 2012 Oh nou dat klinkt goed! Dat gebeurde hier echt niet op dag 1! Super dat ze er zo goed doorheen is gekomen, echt heel fijn
Rifca Geplaatst: 21 november 2012 Auteur Geplaatst: 21 november 2012 Woei! Maya eet nu ook een brokje mee met Jasmijn!Eten gaat moeizaam vandaag maar dit is een goed teken natuurlijk
Aanbevolen berichten