mirandalouise Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 ach gos onze bunny is zo aan het niezen/hoestenik kan vanavond bij de dierenarts terechtgisteren stonden we dus met bun bij onze vast dierenarts zijn ze dicht wegens vakantie pfff een mailtje had handig geweestde assistente was er wel en die zei eet en keuteld hij nog?ja dat doet hij gelukkig nog heel goed:he:hij loopt heel de dag te bedelen voor wat lekkers en verder merk ik weinig aan hemhij is net zo lui als altijd:whistle2:maar nu vraag ik me afwat het allemaal zou kunnen zijnallergie ?? dat denk ik niet ik gebruik geen zaagsel of hooimisschien op de tocht gezetendat zou kunnen want ze lopen heel de dag vrij door het huisdus de deuren staan op een kierik heb me voorgenomen om een soort van hondenhok in de kamer hier neer te zettenipv de mand zo hebben ze dan wat meer beschutting voor tocht eventueelverder heeft hij geen snotneuzen of vieze pootjesdus ik denk niet dat het snot ishebben jullie nog ideeen/gr miranda
Cleo en Jackson Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Geen hooi ?? Of bedoel je wel hooi geen stro?Een konijn moet altijd onbeperkt hooi kunnen eten.Wat t kan zijn weet k niet. denk Idd aan allergie of Snot. hoop dat je een goede vervangende da vind! Goodluck!
mirandalouise Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Geplaatst: 8 november 2012 ja sorry geen stroik haal die altijd door elkaarhooi eten ze beiden ze zijn er niet super gek opmaar ze eten het wel
Cleo en Jackson Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Gelukkig dat is nr.1 voer! Daarna komt pas de rest.Succes vanavond bij de da!
mirandalouise Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Geplaatst: 8 november 2012 we zijn er weerlongen klonken goed ze kon niet echt wat vinden waarschijnlijk verkouden of allergies voor iets?maar voor de zekerheid heeft hij wel een kuur gekregen Bactrimel? die moet ik 2x daags gevendat gaat een drama worden bunny was daar ook flink boos hij liep te knorren en beet me waarschuwend in me vinger (niet hard dus)als het een allergie is dan het enige wat ik kan bedenken is dat ik geen zaagsel meer in de wc's gebruik maar hemparade en we hebben nieuwe fleece dekens in huis waar ze op liggen
Samiera Geplaatst: 8 november 2012 Geplaatst: 8 november 2012 Heb hier ook weleens gelezen dat konijnen vaak/veel kunnen niezen van de stof die in het hooi zit. Misschien helpt t om eerst de pluk hooi een beetje uit te schudden buiten, zodat de grootste gedeelde stof er uit is. Dat is het enige wat ik me eventueel kan bedenken..
mirandalouise Geplaatst: 8 november 2012 Auteur Geplaatst: 8 november 2012 dat zou ik inderdaad ook kunnen proberenik knip meestal wel een punt uit de zaken schud dat boven de vuilniszak uit voor ik de hooi in een bak doedan ben ik dat kleine gruis kwijt
Aanbevolen berichten