Dwerghangoortje Stampertje Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Hoi ik hoop dat jullie me kunnen helpen..Ik heb me net pas aangemeld hier want ik ben me rot geschrokken..Mijn konijntje liep zoals normaal los in huis, nou hebben wij 2 planten staan, paradijsvogelbloem, in hoge potten dus hij kan er niet bij..Helaas is een van de takken gaan hangen en nou heeft meneer aan het blad lopen knagen!Ik las dat dit een van de planten is die gevaarlijk zijn voor konijnen en ik ben lichtelijk in paniek..Iemand tips wat ik kan doen?Mn konijn huppelt nog steeds gewoon rond, doet (nog) niks raars gelukkig, nog even aankijken of NU actie ondernemen?
Dwerghangoortje Stampertje Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Geplaatst: 6 november 2012 Al gedaan, daar weten ze het ook niet..Nu gaan zij naar een speciale nood lijn bellen waar ze verstand hebben van giftige stoffen en ze bellen mij zo snel mogelijk terug..
jrjsieben Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Als hij groene gewend is kan je die geven dan passeert het vlugger de darmen.Maar eerst afwachten op antwoord van da
Dwerghangoortje Stampertje Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Geplaatst: 6 november 2012 Het gaat goed, hij heeft nergens last van..Eet en drinkt gewoon en zijn keuteltjes zien er ook normaal uit.De dierenarts heeft niks meer van zich laten horen, wat ik een beetje belachelijk vind eigenlijk..Gelukkig niks ernstigs dus!
Aanbevolen berichten