Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil wat vragen mijn konijntje van 24 weken heeft waarschijnlijk snot , zo zei de dierenarts ik heb hiervoor antibiotica gehad en carprofen maar nu las ik ergens hier op het forum dat je ook echinaforce kunt geven om de weerstand wat op te krikken.

nu heb ik de kindertabletten gekocht met frambozensmaak maar deze wil hij tot nog toe niet eten.

nu wou ik weten of er iemand is die ook weleens echinaforce heeft gegeven en zo ja welke ik dan moet hebben , want als ze die andere wel zouden eten voor volwassenen dan ga ik die halen.

ik heb ook gedroogde echina geprobeerd maar ook dit wil hij nog niet eten.

Geplaatst:

Ik heb destijds ook die kindertabletten gegeven. Is er niet ook kruidenhooi met echina? Ik dacht van wel namelijk.

Waarom heb je eigenlijk carprofen gekregen? Heeft je konijntje ook pijn?

Geplaatst:

nee hij heeft geen pijn de dierenarts zei dat ik carprofen erbij moest geven om de ontsteking tegen te houden en dan moest ik na 4 a 5 dagen daarmee stoppen en de antibiotica afmaken.

Geplaatst:

Je mag bij een een antibiotica geen druppels gebruiken waar alcohol in zit...die combi is niet goed...Er bestaat ook een kruiden elixer van Jan Smid dar werkt ook erg goed om de weerstand te verhogen...

Geplaatst:
Je mag bij een een antibiotica geen druppels gebruiken waar alcohol in zit...die combi is niet goed...Er bestaat ook een kruiden elixer van Jan Smid dar werkt ook erg goed om de weerstand te verhogen...

In die kruidenelixer zit ook alcohol.

Geplaatst:

Ik geef ze gedroogde echinacea van caviakruiden. Maar dat is natuurlijk niet zo geconcentreerd als echinaforce.. Misschien (een deel van) de pilletjes van de ah? Die neem ik zelf braaf elke ochtend :)

Geplaatst:

ik heb gisteravond een pilletje van die echinaforce doormidden gesneden en vanmorgen hebben we het niet terug kunnen vinden dus hij kan niet anders als het op hebben gegeten ik heb het vandaag weer gegeven we zien wel wat er gebeurd zag overigens bij zooplus dat je gedroogde echina kunt kopen dus dat is eventueel ook een optie

Geplaatst:

ik hoop eigenlijk stiekem wel dat het hun weerstand verhoogd en dat nijn minder snel ziek wordt in het vervolg eerst maar eens afwachten wat de dierenarts morgen gaat zeggen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .