Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals de meeste wel weten staan Bibi & Robijn op mijn eigen slaapkamer.

Aangezien ik daar heel veel in doe, zoals nagels lakken, deo spuiten, luchtjes spuiten etc etc.

Vroeg ik me af wat voor geuren heel erg schadelijk zijn en ook in mijn kamer voor kunnen komen.

Dankjewel!

Geplaatst:

Zolang je niet te dicht in de buurt van je konijnen komt zal het niet zo erg zijn...

Zou alleen met spuitbussen zoals deo en haarlak aan de andere kant van je kamer gaan staan, vanaf de konijnenkant gezien.

Geplaatst:

Ik heb Bas ook op mijn kamer. Een beetje deo doe ik gewoon op op mijn kamer (andere kant van de ruimte), haarlak doe ik op de gang en mijn nagellak verwijderen doe ik ook zo veel mogelijk uit mijn kamer. Nagels lakken steeds met het raam open.

Ik ben dus wel voorzichtig, maar niet té denk ik. Of het ook echt om schadelijke dingen gaat weet ik niet, maar better safe than sorry?

Geplaatst:

Ik denk dat het over het algemeen niet direct schadelijk is (er even van uitgaande dat je geen bus haarlak in je konijn z'n gezicht leeg spuit..) maar ik word er zelf ook neit echt vrolijk van als iemand naast me eens flink met parfum gaat sprayen of z'n nagels aan het lakken of schoonmaken is. Vind dat zelf heel onprettige geuren. Kan me voorstellen dat het voor een konijn ook niet fijn is. Maar nee, denk niet dat het echt slecht is.

Geplaatst:

Ik heb ook een konijn op de slaapkamer en ik doe dat dus niet. Ik spuit de deo, haarlak en parfum buiten de slaapkamer op. Ik vind de geur namelijk zelf echt verstikkend en kan me dan ook niet voorstellen dat het goed is voor de nijnen omdat de nevel toch door de kamer gaat.

Geplaatst:

Ik heb best wel een grote kamer, en mn konijnen staan aan de ene kant.

En waar ik me opmaak etc etc, is helemaal aan de andere kant.

Zouden denk ik zeker iets van 2 1 persoons bedden tussen passen, dus ze krijgen het niet gelijk in te ademen.

Geplaatst:
Waarom doe je dat soort dingen niet gewoon in de badkamer?

Als het kan probeer ik het ook daar te doen, maar we hebben maar 1 badkamer, en zijn met ze 4.

Dus er is niet altijd tijd om het daar te doen, omdat het sochtends heel erg haasten is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .