Hessel Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Hallo allemaal,Zojuist wilde ik nog even de konijnen verzorgen en zag dat Max al voor de tweede dag achtereen een nat oog had.Is is hij niet zo actief al dat we gewend zijn. Heb er ook maar even een foto van gemaakt!Kan dit een ontsteking zijn of is het wat anders? En is het raadzaam om er maandag even mee langs de dierenarts te gaan?Groetjes Hesselhttp://img402.imageshack.us/img402/9253/img0036re.jpg' alt='img0036re.jpg'>
Samiera Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Misschien tocht op t oog gehad ofzo?Ikzelf zou persoonlijk wel even een bezoekje aan de dierenarts doen. Ik ga liever 1x teveel dan 1x te weinig. Maar ik ben soms een te overbezorgd baasje hoor.
Hessel Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2012 Tocht zou heel misschien kunnen, ik heb ook gehoord dat het haakjes op de tanden kunnen zijn. In ieder geval gaan we morgen even naar de dierenarts, want het wordt niet vanzelf beter. (vandaag zeker niet op de tocht gestaan)Bedankt voor je reactie!Hessel
Samiera Geplaatst: 28 oktober 2012 Geplaatst: 28 oktober 2012 Van Haakjes een ontstoken oog? Dat heb ik eigenlijk nooit geweten als dat zo is haha. Mijn Hupje heeft ook haakjes gehad, maar had iniedergeval geen natte ogen. Succes bij de dierenarts morgen, laat je even weten hoe het gegaan is?
Domino Geplaatst: 28 oktober 2012 Geplaatst: 28 oktober 2012 Ja dat kan inderdaad, hopelijk vind de dierenarts morgen een "eenvoudige" oorzaak en is Max er snel van verholpen!
Hessel Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 Het valt gelukkig mee. Het oog is wat geirriteerd vanwege een verstopte traanbuis. Zalf meegekregen en dan moet het met tien dagen weer over gaan!:yes:
Aanbevolen berichten