lenkas Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 hallo iedereen .ik denk dat mijn nijn te dik is .mijn ouders zeggen van niet maar wat weten die der nu van we zijn over laatst naar onze DA geweest die is echt heel oud we zoeken een nieuwe want die we nu hebben zegt niet veel maar bodus ik had het gevraagt en hij zei van niet maar mijn konijn paco eet heel veel en hij loopt niet graag laat staan snel ik zal binnen kort een foto plaatsen hij is bijna een jaar hij zit samen met een ander nijn sinds kort hoop dat hij nu wat meer loopt hebben jullie ideeen of weten jullie wat ik moet doen ?
Catelootje! Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Of je konijn te dik is kunnen wij zo niet zien. Daarvoor zal je toch echt een foto moeten plaatsen.Ow, en hoofdletters en interpunctie zijn niet verboden hoor
bobbie2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Hoi! We kunnen zo inderdaad niet zeggen of je konijn te dik is.Onze konijnen houden ook van eten en niet zo van actief bezig zijn.We hebben nu een bal waar je eten in kan stoppen. We stoppen de helft van het eten in de bal en rennen dat ze dan doen;)De rest krijgen ze daarna in hun bak. Zo komen ze toch aan hun lichaamsbeweging.Misschien ook een idee voor jou konijn.Hoeveel gram biks geef je aan je konijnen? Hoe groot is het konijn? En hoeveel weegt hij?
Aanbevolen berichten