Ga naar inhoud

Weer terug geweest met onze arme pluis naar de dierenarts..

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag ben ik met Rosie weer terug naar de dierenarts geweest..

Sinds maandag had ze een kuurtje endroflorxoral drops, na de eerste 2 dagen dacht ik dat het begon te werken maar dit was helaas niet het geval.

Vanmorgen ging ik langs haar neusje en had ik dik wit snot op mijn hand, nou na 5 dagen kuren vond ik wel dat ik verbetering mocht zien. Dit was voor mijn gevoel niet het geval.. Dus vandaag met onze kleine pluis terug geweest naar de dierenarts

en nu maar weer proberen met een nieuwe kuur. Mocht het maandag niet beter zijn dan gaan ze het snot op kweek zetten. Dus voor nu maar even afwachten. Zooo zielig.. Onze kleine arme pluis..

Geplaatst:
Balen he... ik ben er ook mee bezig nu.... wat heb je nu meegekregen en wat had je eerst als ik vragen mag?

Ja is ook echt balen vind het zo zielig, maar hopelijk slaat dit kuurtje nu gewoon aan.

Haar zusje Sammy waar ze mee samen woont die had ook al een natte neus maar die heeft goed gereageerd op de vorige kuur (endroflorxoral drops) en zei staat nog gewoon op die kuur. Voor Rosie heb ik nu doxoral aqua drops.

Hoe is het met jou konijnen dan?? Wat heb jij voor een kuurtje??

Geplaatst:

Ik spuit Duplocilline, dat is nog zwaarder als wat jij nu hebt. Dat moet via injectie worden gegeven, dat kan niet via de mond. Maar tis nog een jonkie... vind het zo sneu voor hem. Maar gelukkig maakt hij wel de mooiste sprongen als hij los loopt, dus echt heel ziek is hij er gelukkig niet van.

Maar ik heb hier nog een konijn met Chronisch Snot, en daar ben ik echt heel lang mee bezig geweest om dat beter te krijgen.

Geplaatst:

Ja ik heb ook nog jonkies van ongeveer 10 weken, maar gelukkig maakt ze ook geen zieke indruk, het is een echte pittige tante hahah..

Ze hupt springt rent gewoon geweldig om te zien, echte ondeugden zijn het ze zetten overal hun tandjes in..

Ja het is vervelend hopen dat zowel die van jou als die van mij gauw beter zijn.. Vind het zo zielig..

Rosie begint morgen met de nieuwe kuur, ze moest vanavond nog de oude krijgen van DA.

En ze vind het oohhh zo leuk die rommel in haar mondje.. Dan is ze echt boos op de baasjes.. Maar brokjes maken het dan weer goed gelukkig hahah.. Mja of het in de houtgreep zowat pakken van de kleine pluis zo goed is vraag ik me dan ook weer af..

Mja helaas kan ik nu niet anders..

Succes ermee nog.

Geplaatst:

Hier ook een snottertje jammergenoeg. Ze is nu 3 dagen aan de antibiotica en hopelijk betert het snel. En dat tegenwerken als je het wil geven dat ken ik :P IK vind het ook zo zielig om ze vast te houden terwijl ze niet wil. Gisteren schudde ze ook echt zodat alles naast haar mondje kwam denk ik.

Beterschap voor jullie nijntjes!

Geplaatst:

Ik hoorde dat onze Wim ook al weer flink aan het snotteren was. Waarschijnlijk door de stress van het koppelen.

Zelf heb ik goede resultaten met zilverwater. Ik ga dat eerst even proberen weer bij hem en anders inderdaad een kuurtje.

Hij heeft tot nu toe alleen bij Goofy Duploxiline gehad en tot nu toe heb ik het met zilverwater kunnen redden.

http://www.colloidaalzilver.nl/

Google maar eens.

Mijn ervaringen zijn positief bij dier en mens met dat zilverwater.

Knuffels Belleke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .