Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat doe ik ook zeker.

Lees wel dat het in totaal ongeveer een half druppeltjes was.

verder geen vieze neus, geen vieze pootjes, niets!

Kijk elke avond even goed naar haar neusje, maar heb het niet meer gezien.

Geplaatst:

Hou er wel rekening mee dan konijnen meesters in poetsen zijn en dat je het dus niet hoeft te merken, zeker niet als het zulke kleine hoeveelheden zijn.

Maar gezien je forum berichten ga ik er vanuit dat het helemaal goed komt ;)

Geplaatst:

Klopt, alleen dan had ik wel viezigheid op haar pootjes moeten zien.

Ze heeft witte pootjes en die zijn helemaal schoon ;)

Had daar meteen naar gekeken en dat stelde me we een beetje gerust.

Misschien gewoon een keer geniest ofzo...

Geplaatst:

Mijn nieuwe nijn heeft snot en het enige wat ik kon zien was een vieze neus, verder zijn z'n pootjes superschoon.

Eet je konijn nog wel goed met de fenbendrops?

Geplaatst:

Hi Nicky, Onze da heeft met een fabrikant gebeld om navraag te doen naar speciaal konijnenvoer voor nierpatienten. Er was niets geschikt, blijkbaar. Ik geef vrij veel rauwkost in verhouding, veel hooi, en twee maal daags 10 gram beaphar konijnenvoer. 't Is maar een klein konijntje. Ze doet het er verder goed op. Waarin zitten dan eiwitten en fosfor? Ik geef nu geen panacur meer hoor, dat was om de EC te behandelen. Ze was toch weer wat nat rondom de staart. De dierenarts weet eigenlijk niets meer, en ik dus ook niet. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij zijn best heeft gedaan. Blijkbaar gaat een konijn niet meteen dood aan een nierprobleem. 't kan nog even duren, maar ze zal niet heel oud worden. Ze is nu zes. Een leuk, actief, nieuwsgierig beestje dat met veel succes is gekoppeld aan onze Pluis, vorig jaar maart. Ze komt uit de opvang. Eerst nog later steriliseren, en nu dit.... Ik vind het heel jammer!

Geplaatst:

Het lijkt niet de goede kant op te gaan met Kim.

De onderkant van alle vier haar pootjes en haar staart zijn nat van de urine.

Hoe dit kan is een raadsel.

Heb haar net zien plassen, ze plast niet over haar pootjes heen.

De toiletjes houd ik schoon en de grond is gewoon droog....

Of ze moet in de waterbak gaan zitten, dat kan, maar dat geloof ik niet...

Baal hier echt van!

Geplaatst:

Oké, heb de oorzaak van de natte poten gevonden.

Ze hadden het hele bovenhok ondergeplast.

Daar ligt geen bodembedekking en doen ze ook hun behoefte niet, ze zijn beide zo zindelijk als wat!

De vraag is nu dus, waarom is er daar geplast?

Echt het hele bovenhok was nat! (150x60 cm)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .