Lucky36 Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 Mijn konijntje is wat rustiger dan normaal. Normaal begint ie meteen te eten als ik biks in het bakje doe, nu duurde het even. Moet ik me hier zorgen over maken of niet?:bounce:
Lucky36 Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2012 ik was net bij hem hij heeft nog niks gegeten en hij trilt
Evee Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 Eet ze nog wel? Ik zou haar heel goed in de gaten houden. Hoeveel eet ze nog, wat eet ze nog, kwijlt ze bij het eten, drinkt ze goed, hoe is haar gedrag verder, hoe zijn haar keutels? Als je haar optilt, reageert ze dan normaal?Het kan wel eens dat ze iets later komen eten, dat zie ik hier ook wel eens. Dat alleen is niet echt een reden om je zorgen te maken. Maar wel een reden om ze even goed in de gaten te houden.
Lucky36 Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2012 hij eet geen biks, wel caviavoer ( vreemd ) hij kwijlt niet, van het drinken weet ik het niet, hij reageert vrij normaal en hij doet ook normaal als ik hem optil
angelaenpuk Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 ik zou wel uitkijken met caviavoer (eet hij dat vaker?) want daar zit vitamine C in en dat mogen konijnen weer niet in die hoeveelheden krijgen, omdat ze dat zelf al aanmaken.Ik zou eerder proberen of je konijn andere dingen die hij normaal lekker vind wil eten zoals bepaalde groenten/kruiden.
angela12 Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 heeft je konijn niet een beginnende verstopping ? je schrijft dat je konijn trilt mijn konijn trilt als hij pijn heeft!hoe zit hij erbij, zit hij bol knarsetand hij?
Lucky36 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2012 Nee, hij krijgt soms een brokje caviavoer als snoepje, hij krijgt zo'n 3 tot 4 caviabrokjes op een dag. Ik had mijn konijn naar binnen gehaald en toen had hij een stukje wafel naar binnen gewerkt en toen was hij weer de oude!
Sonja1990 Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Een stukje wafel?!Klinkt ook niet echt gezond. Ik zou wel oppassen met snoep geven, want als hij doorheeft dat hij elke keer snoep krijgt als hij niet eet kan dat weleens een probleem worden denk.
Aanbevolen berichten