Eefje Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Nou, wij hebben ook besloten haar toch te laten castreren. Ze heeft vanavond al 3 keer over de kop van mijn ram heen gesproeid, arm ding.. We gaan morgen op vakantie, zodra we terug zijn maak ik een afspraak zodat ze zo snel mogelijk onder het mes kan, want dit gaat zo niet meer :(
Majk Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2012 Nou, wij hebben ook besloten haar toch te laten castreren. Ze heeft vanavond al 3 keer over de kop van mijn ram heen gesproeid, arm ding.. We gaan morgen op vakantie, zodra we terug zijn maak ik een afspraak zodat ze zo snel mogelijk onder het mes kan, want dit gaat zo niet meer :(Wat kan het er soms heftig aan toe gaan he? Ik was zelf destijds ook lichtelijk in paniek en dacht: ze moet zo snel mogelijk geholpen worden! Zorg je wel dat je een KKDA vindt? Ik heb eerst eens gebeld met de vraag wanneer ik de dierenarts zelf kon spreken, en die heb ik toen helemaal uitgehoord en de oren van het hoofd gevraagd. Achteraf viel het me trouwens mee. Ze is vrijdag geopereerd en zondag was ze eigenlijk alweer bijna 'de oude'. Enne, fijne vakantie dan maar!
Eefje Geplaatst: 25 oktober 2012 Geplaatst: 25 oktober 2012 (aangepast) ja ik ben toevallig bij een konijnkundige dierenarts terecht gekomen toen Frits een gasbuikje had op een zondagavond. Ze wist er echt veel van, er hingen ook overal posters van konijnen, darmstelsel, tanden, noem maar op. Ze staat hier op de site EN ze was het meest betaalbaar van alle dierenartsen die ik gebeld heb, dus dat komt goed Ik hoop dat het hier ook zo voorspoedig gaat! Het gaat iets minder dan 140 euro kosten en daar zit ook een nacontrole bij, dat vind ik wel fijn ook. Eerst lekker op vakantie, heb er zin in 25 oktober 2012 aangepast door Eefje
Bellatrix Geplaatst: 25 oktober 2012 Geplaatst: 25 oktober 2012 Majk, gelukkig is alles goed gekomen met je dametje:)Tara spannend!!
Aanbevolen berichten