Ga naar inhoud

Dag na castratie ram, hij eet heel weinig en ligt de hele tijd. Wat kan ik doen??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren heb ik Browny laten castreren. Toen hij thuiskwam was hij heel levendig en begon meteen te eten!

Hij at, dronk, plaste en poepte prima. Niets aan te merken.

Nu een dag later eet hij alleen nog maar groenvoer (andijvie, selderie, peterselie) en een paar sprietjes hooi.

Hij ligt veel en af en toe loopt hij even rond. Normaal eet hij alles wat hij tegenkomt.

De dierenarts zegt dat hij een beetje bij moet komen en dat ik hem even met rust moet laten.

Ik heb hem vandaag nog niet zien drinken en maak me wel zorgen!

Ben net terug van de dierenarts om pijnstillers te halen. Ze vond het niet nodig maar omdat ik het graag wilde kreeg ik ze toch mee. Ik heb carprofen drops, die heb ik hem net gegeven. Dit pakte hij goed aan. Hij vond het zelfs lekker!

Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik weet niet zo goed wat ik nog meer kan doen?

Alvast bedankt,

Groetjes Marja

Geplaatst:

Ja er liggen wel een paar keuteltjes. Een stuk of zes. Gisteren keutelde hij nog normaal.

Ik heb net pijnstilling gegeven...wanneer gaat dat werken?

Normaal slaap hij overal ook de hele dag en is hij 's avonds erg actief. Vannacht was hij wel actief..

Misschien maak ik me gewoon teveel zorgen maar ben gewoon bang dat hij niet fit is...

Geplaatst:

ik zou me niet teveel zorgen maken, kan me voorstellen dat hij zich niet top voelt nadat zijn ballen weggehaald zijn :)

Als hij wel wat eet en keutelt komt het vast goed, morgen voelt hij zich vast weer wat beter!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .