Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat mijn voedster nogal last heeft van hormonen ben ik wat informatie aan het inwinnen over een castratie. Nu kan ik de meeste konijnkundige dierenartsen hier in Nijmegen niet bereiken, maar ik had er net een aan de lijn en dan zou ik 250 euro moeten betalen. Dat is wel erg duur of niet?

Geplaatst:

Ik heb zelf 160 euro betaald.

De narcose is dan gegaan via (isofluraan) gas en het is incl. Nazorg medicatie en dwangvoeding.

Het ging dan wel om een franse hangoor. Dus ik vond de prijs wel redelijk.

Weet natuurlijk niet hoe groot jou nijn is

Geplaatst:

ik rekende eigenlijk ook op iets van rond de 150 euro. Mijn nijn is niet zo groot, ze weegt ongeveer 1700 gram. Morgen nog maar wat andere dierenartsen proberen!

Geplaatst:

Ik heb 91,40 betaald voor castratie van mn voedster. Dat was inclusief rompertje, antibiotica en pijnstiller. Denk dat het er wel aan ligt in welk gebied je woont.

Geplaatst:

persoonlijk vind ik 200/250 euro wel erg veel voor een konijn van 1700 gram gezien het ook gaat om de grootte van je konijn en hoeveel narcose ze dus zouden moeten gebruiken. helaas heb ik geen tip voor je, nog even goed rondkijken denk ik :). succes!

Geplaatst:

Toevallig heb ik ook van de week gebeld, en hier kost het ongeveer 150 euro voor een voedster van 1800 gram, leek me wel een redelijke prijs..

• 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .