Miesaas Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Mijn nijn heeft me deze week er al 2 keer ondergekwijlt.(oke, dat is overdreven, maar hij kwijlt wel een beetje)Dit doet hij alleen als hij relaxed bij me op schoot ligt en ik hem een beetje kriebel.Hij knarsetand dan zachtjes, doet zijn oogjes dicht, gaat languit liggen...en zit dan soms een beetje te kwijlen.Kan het zijn dat hij kwijlt omdat hij gewoon geniet?Ik kon er verder niks over vinden op het internet, alleen dat kwijlen tijdens het eten geen goed teken, maar dat is niet het geval. Zijn er meerdere konijnen hier die kwijlen of is die van mij de enigste?
Sonja1990 Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Mijn konijn kwijlt als we naar de dierenarts moeten, maar dat is van angst. Weet niet of ze dat doen bij genieten?! Knarsetanden kan ook duiden op pijn en als hij nooit heeft gekwijld hiervoor zou ik er toch even mee naar de DA gaan!
Samiera Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Mijn nijn kwijlde toen ze last had van haakjes.. Maar of dat bij jou nijn ook zo is dat weet ik niet. Misschien toch maar even informeren bij de DA?
hawahaai Geplaatst: 17 oktober 2012 Geplaatst: 17 oktober 2012 Mijn ram kwijlt soms ook een beetje als hij heel ontspannen op een dekentje op schoot ligt. Dan staat-ie op en is er een vochtig plekje op de deken .
Marleen21 Geplaatst: 17 oktober 2012 Geplaatst: 17 oktober 2012 Mijn nijn die knarst ook altijd zacht en kwijlt ook als ze op schoot ligt te genieten. En ik weet zeker dat ze dat doet uit ontspanning en niet omdat ze ziek is
Nicky_the Geplaatst: 17 oktober 2012 Geplaatst: 17 oktober 2012 Knarse tanden en kwijlen kan ook bij haakjes op de kiezen horen.
Aanbevolen berichten