Caatje1988 Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Hoi mensen ik kom net thuis van de tandarts en de beestjes komen gezellig om me heen huppelen Maar nou zag ik ineens dat Marley een waterig ook heeft, het onderste randje van ze oog de vacht is een beetje vochtig..Nou vroeg ik me af, dit kunnen natuurlijk haakjes zijn of een geïrriteerd oogje..?Ik heb het maar even schoongemaakt met een zakdoekje met gekookt waterEven aankijken hoe het zich ontwikkeld.Net ff eerder de brokjes gegeven ( ss )Maar daar vloog ie wel gelijk op af om te eten dus dan denk ik dat ie geen pijn heeft...( hij vlucht alleen wel gelijk van me weg omdat ik em op moest pakken nou is hij beledigd )Advies gevraagd aub..?
Lonja Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Zou het gewoon door de dierenarts laten bekijken.Misschien had je hem beter mee kunnen nemen naar de tandarts
hawahaai Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Je beschrijving klinkt als datgene waarvan de dierenarts bij mijn nijn zei dat het een licht ontstoken oog was. Oogzalfje gekregen en nu, na 5 dagen, is het over.
Aanbevolen berichten