Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hey, Stamper was ziek en is daarom een kleine week binnenshuis geweest. Kan hij nu nog wel terug buiten want het is ineens veel kouder? Hij is tussendoor wel elke dag even buiten geweest (plast enkel op zijn plekje in het gras van de buitenren). Toen hij heel ziek was telkens een 10 min per keer maar de laatste 2 dagen een half uur per x, vanavond zelfs iets langer. Ik hoop op een positief antwoord want hoewel hij een echte knuffel is, is hij een echte buitennijn en is dus binnen niet echt gelukkig.

aangepast door Mopske
Geplaatst:

Een week terug was het ook al fris...zou het wel durven hoor...mits hij goed gezond is nu, natuurlijk

Heb je eventueel een overgangsplekje voor hem ?

Een paar dagen in de schuur bijvoorbeeld ?

Geplaatst:

Ik zou het ook aandurven hoor. Als hij goed gezond is en lekker kan schuilen in het hok moet het wel kunnen.

Geplaatst: (aangepast)
Een week terug was het ook al fris...zou het wel durven hoor...mits hij goed gezond is nu, natuurlijk

Heb je eventueel een overgangsplekje voor hem ?

Een paar dagen in de schuur bijvoorbeeld ?

We hebben wel een tuinhuisje maar dat scheelt echt niet veel er is geen verwarming en de deur gaat niet volledig dicht. Het enige is dat hij daar uit de wind zit. Ik kan al wel vanacht de raam laten open staan.Ben echt blij dat hij nog terug naar buiten kan. Voor mezelf zou ik hem liever binnen houden maar als je ziet hoe hij opfleurt als hij terug even naar buiten kan....

aangepast door Mopske
Geplaatst:
Ik zou het ook aandurven hoor. Als hij goed gezond is en lekker kan schuilen in het hok moet het wel kunnen.

Oef! Ben blij voor hem! Ik denk wel dat hij terug gezond is nu. De antibiotica is al een paar dagen op, hij eet, keutelt,... terug goed. :) Morgen terug naar buiten dan :)

Geplaatst:

Ik zou hem even 2 dagen in het tuinhuisje zetten...daarna met lekker veel stro weer buiten, uit de wind.

Dat tuinhuisje puur omdat je die mogelijkheid hebt en dat sowieso geen kwaad kan om even als overgang te doen......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .