saartjeuh Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 Hallo,Gisteren at myn konijntje niet en keutelde hij ook niets. Ik ben er vanmorgen mee naar de dierenartsGeweest en ze ging hem daar houden ze zou my bellen als hy weer keutelde,Vandeavond had ik haar zelf gebeld omdat ik ze niet hoorde vroeg ik hoe het was?Zegt ze : hij heeft al een beetje witloof gegeten en water gedronken maar keutelen heeft hij nog niet gedaanMaar morgen mag je hem ten vroegste komen halen, hoop ik nu morgen op goed nieuws....Ben zo bang dat het verkeerd zal uitdraaien... Denken jullie dat het goed komt ?
Domino Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Dat hij wel weer wat eet is hoopvol. Maar tis nog even wachten op de keutels. Hopelijk komt het snel goed. Wel heel goed dat je meteen naar de dierenarts bent gegaan!
fancii Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Heeft je konijn iets van een laxeer middel gehad?En ben je naar een konijnkundige geweest?Het kan best goed komen, vooral omdat je zo snel gehandeld hebt,maar ik zou je er ook een beetje op voorbereiden dat het mis zou kunnen gaan.Hoe gaat het nu?
Aanbevolen berichten