Eefje Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 mijn albinoteddy krijgt steeds een beetje troep in haar oogjes. Ik knip haar haar kort, zodat ze daar geen last van heeft, dus dat kan het niet zijn. Het is ook niet veel, een klein beetje in haar ooghoeken en het ziet er ook niet goor uit verder. Ze is verder hartstikke gezond en haar ogen zien er ook helemaal niet troebel uit. Ik heb geen bodembedekking in het hok, alleen houtkorrels in het toilet. Het hooi dat ik nu heb (hangt op 3 plaatsen in balletjes) is wel wat stoffig, zou het daardoor kunnen komen? Ik verwacht niet dat het kwaad kan, maar omdat ik nog niet zoveel ervaring heb en mijn rammetje het niet heeft wilde ik het toch even vragen voor de zekerheid!
Cinderella Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 Hoi hoi, Ik denk dat het een beetje 'slaap' is wat wij 's morgens ook wel eens in de ogen hebben. Mijn konijntjes hebben dit ook wel eens dan veeg ik het even met m'n vingers het ooghoekje uit of met een vochtig doekje. Maar ik durf het je niet met 100% zekerheid te zeggen of dit bij jouw konijntje ook het geval is.
Rian Geplaatst: 4 oktober 2012 Geplaatst: 4 oktober 2012 Ik zou voor alle zekerheid even met de DA bellen. Misschien is het inderdaad heel onschuldig, maar misschien ook niet. Is vaak lastig zeggen!
Eefje Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2012 (aangepast) ik heb vandaag even gebeld voor de zekerheid, dierenarts zei zolang haar oogjes helder zijn, ze geen nat neusje en bekkie heeft en het maar een klein beetje is dat geen gekke kleur heeft (zoals groenachtig) en als haar haar om haar oogjes niet nat is dan is er niks aan de hand en is het gewoon een beetje troep dat inderdaad van stoffig hooi zou kunnen komen, maar dat hoeft nieteens. Weten we dat ook weer 5 oktober 2012 aangepast door Eefje
Aanbevolen berichten