Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nog maar net lid en heb nu al een stuk of 5 topics geopend. xD Ongelofelijk.

Hoe dan ook;

Toen Chibi gister zijn neusje tegen mijn hand aanduwde, voelde ik dat hij nat was.

Hij liep een paar dagen daarvoor ook al een beetje te niezen,

maar nu heeft hij volgens mij dus ook een snotneus.

Kan dit een allergie zijn, of is het toch een verkoudheid?

Geplaatst:

Als het gewoon een klein beetje klam is is er volgens mij niet veel aan de hand, dat heeft Bas ook en de dierenarts zei dat gewoon oke was. Hier word ook wel eens geniest (1 niesbui per 2 weken ofzo) en dat lijkt mij ook geen kwaad te kunnen, Bas ziet er gewoon gezond en levendig uit.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik zie geen snot, of 'snot-achtige' dingen. (xD) Het is gewoon...nat. Verder is en ziet hij er gezond uit.

Hij niest ook nog steeds weleens, maar wel een stuk minder dan voorheen.

Ik vraag me alleen af, als hij m'n gezicht likt, dan ruikt het een beetje..eh...niet zo lekker. xD

Het is geen dodelijke geur ofzo, gewoon een beetje de geur van iemand die z'n tanden niet heeft gepoetst...

Ik weet alleen niet of die geur uit z'n mond of uit z'n neusje komt.

Ik weet niet of het überhaud mogelijk is dat een konijn uit z'n mond en/of neus stinkt? (mond lijkt me logischer xD)

Ik neem aan dat een konijn, een dier zowiezo, nou niet bepaald 'lekker' ruikt uit z'n mond...maar oke je weet maar nooit.

Iemand ervaring met een konijnenmond? XD

Geplaatst:

:D Ja, ik :P:P

Bam Bam likt me veel, heel veel! Hij ruikt echter helemaal niet uit zijn mondje. Mijn hond daarentegen wel pfff...

Ik vind het dan ook wel heel opmerkelijk, en zou al is het mss overbodig toch even laten zien/ruiken aan de DA. Beter een keer te vaak dan een keer te weinig gegaan.

Je DA kan dat natte neusje ook beter beoordelen dan wij op het forum lijkt me.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik lees wel hoe t verder gaat ;)

Geplaatst: (aangepast)

Mijn konijn heeft ook een nat neusje, maar geen snot. Was het misschien toeval dat je nijn niesde, dan kan het natuurlijk oog gewoon een stroo'tje zijn geweest, dat ken ik, dan maak je je eigenlijk bezorgd om niks :)

Wat eet je konijn? Ik geef mijn konijn soms wel eens zo'n speciale mix van Vitakraft, dar zit ui en knoflook enzo doorheen, dus ja, daar kan het ook van komen ..... ;P

aangepast door langoor
Geplaatst:

Volgens de dierenarts die mijn konijn na heeft gekeken, hoeft er niks aan de hand te zijn als een konijn af en toe niest. Wie weet heeft hij last van tocht of, wat schijnbaar ook kan, van de pollen (maar dat lijkt me in deze tijd van het jaar niet het geval). En ik denk dat die van mij momenteel vooral last heeft van al het rondvliegende haar dat hij op dit moment verliest. :+ Over een natte neus heb ik me trouwens nog nooit zorgen gemaakt, dat heeft hij al zolang en hij oogt verder prima gezond. ;)

Ik kan me trouwens voorstellen dat een konijn niet echt fris uit zijn mond ruikt, aangezien hij zijn eigen bdk's opeet. :P

Geplaatst:

Snuf die heeft ook last van een natte neus bij stress, bijvoorbeeld laatst in de auto, of toen ik met hem oefende in de transport box of als ik hem ga borstelen. En hij niest ook wel eens maar dan heeft hij een brokje verkeerd vast gepakt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .