Cubi Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Cubi heeft ee nzalfje van de dierenarts meegekregen waardoor hij nog veel erger in zn oog gaat krabben.Resultaat; dik, rood, bloedend oog.Hij knarsetand en bibbert.Ik heb geen idee wat ik hiermee moet?Hij heeft zo'n lampenkap nodig maar die kan ik nu niet halen..Het arme beestje krabt zich helemaal kapot vannacht..
Caatje1988 Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Ik Zou zo snel mogelijk de dierenarts bellen als het ook gaat bloeden, zeker als er al iets is...Zou best kunnen zijn dat er iets in die oogzalf waar ie niet tegen kan
Domino Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Oh jammer dat ik het nu pas lees, ik heb wel van die dingen liggen en woon niet heel ver bij je vandaan. Maar ik zou toch echt met Cubi naar de dierenarts gaan, dit gaat niet goedkomen op deze manier. Hoe gaat het nu met het oogje?
Reusje Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Ben je al terug geweest naar de dierenarts ?
Cubi Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Geplaatst: 25 september 2012 (aangepast) Ja, ik heb een lampenkap gekregen en andere zalf.We hadden vannacht een makeshift kap gemaakt van karton, werkte gelukkig ook erg goed. Ieder uur bij m gaan kijken, gezorgd dat hij af en toe wat dronk en at enzo. Hij was heel dufjes, echt enorm zielig.Hij komt er nu niet meer aan (al wil hij dat wel graag, hij doet erg zn best langs t kapje te krabben) en het is gelukkig al een stuk rustiger. Hij heeft tot overmaat van ramp alleen ook nog eens blindedarm keuteltjes dus kan ik hem nu niet troosten met iets lekkers.Hij ligt veel te slapen, dat terwijl hij normaal rond deze tijd zeer actief is. Ik heb hem een extra dekentje gekregen en daar ligt hij een beetje op te sukkelen nu.Wil er trouwens nog even bij vermelden dat ik er tot mijn schrik (door de dierenarts) achter ben gekomen dat Cubi hoogstwaarschijnlijk veel jonger is dan de verkoper zei. Eerder 8 weken dan 12 weken, wat betekend dat ik hem al met 6 weken had. Arme stakker is veel te vroeg bij zijn mama weggehaald, geen wonder dat hij zo aanhankelijk is. (En het is nog maar de vraag of het wel een hij is, zijn geslachtsdelen zijn niet eens voldoende ontwikkeld om dat te vertellen.) 25 september 2012 aangepast door Cubi
Reusje Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Waarschijnlijk kan hij door die kap niet aan zijn blindedarmkeutels. Ze nemen die rechtstreeks aan zodat die de grond niet raken.
Cubi Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Geplaatst: 25 september 2012 Nee dat klopt, wat doen ze normaal met blindedarm keutels dan? Ik heb ze opgeruimd omdat alles onder de poepjes gesmeerd zat.
Reusje Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Die nemen ze aan vanuit hun anus en eten ze zo op. Meestal gaan konijnen als die de grond geraakt hebben niet meer eten.Ze hebben hun blinderdarmkeutels wel nodig. Ik zou het wel vertellen tegen de dierenarts dat hij er niet bij kan.
Cubi Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Geplaatst: 26 september 2012 Heb om 2 uur weer een afspraak. Derde deze week.. Is wel duur zo'n klein konijntje
Aanbevolen berichten