haljordan Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 Mijn Scheppeke is deze nacht gestorven
haljordan Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Geplaatst: 8 december 2012 Ik weet niet of het nog van de myx was of ofdat ze zich iets anders opgedaan had, ze heeft haar eten van gisterenavond niet meer allemaal opgegetene en deze morgen lag ze dood.
Lonja Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 Oh nee! Dat is nog onverwachts ineens. Was ze wel goed hersteld van de myx? De kou misschien?Ach jee toch, na alles dan zo moeten gaan. Sterkte hoor.
ChloëC Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 't is niet waar?! :( Zat ze ondertussen terug buiten? Waren er nog sporen van de myx te zien of was ze volledig hersteld?Ik ben er helemaal sprakeloos van... Sterkte !!
Sollie72 Geplaatst: 9 december 2012 Geplaatst: 9 december 2012 Wat sneu dat ze overleden is! Ik zou niet weten of het toch nog van de myxo zou kunnen zijn. Sterkte in ieder geval!!!
haljordan Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Geplaatst: 10 december 2012 Ik weet niet jong wa er gebeurt is, Ik steek het op de kou, ze moets terug buiten van m'n pa, maar mischien toch nog de myx of iets helemaal anders, ik weet het niet, vrijdag was ze nog helemaal goed, ik heb ze eten gegeven en ze at direct, maar toen ik dan zaterdag ging vond ik ze eerst niet dus dat kot open gedaan en de helft van haar groentjes lagen er nog en ze zat dan dood achter hoor hok.
Aanbevolen berichten