Kp Tje Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Ik laat mijn Knuffel af en toe uit op een schoon stukje gras, vlakbij een park hier. Wij hebben namelijk geen tuin. Dan heb ik haar aan een harnaas. Na het uitlaten en thuisbrengen check ik haar altijd op teken en was ik haar voetjes met natuurlijke zeep van de groene winkel en wat water. Ik weet niet of dit geschikt is, want daarna gaat ze zichzelf altijd likken en schoonmaken. Heeft iemand nog ideeen hoe ik veilig haar voetjes kan schoonmaken? Alvast bedankt!
elnienkjo Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Een konijn kan heel goed zelf haar voeten wassen en ik zou haar ook niet helpen. Persoonlijk zou ik haar ook niet meenemen in een harnas naar een park. Een konijn hoort niet in een tuigje, als een konijn schrikt en springt kan het heel snel de rug breken, zo'n ding is gevaarlijk.
KoenSilvertant Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 De voetjes wassen hoeft echt niet hoor!Die kan je konijn prima zelf schoonmaken.Over dat tuigje, IN DE KLIKO MET DAT DING!Waarom zo overdreven?Als je komijntje aan het lopen is dan kunnen ze ook gaan rennen, binkies maken...Als hij dat doet is het gelijk krak met het rugje.Het is alleen maar gevaarlijk zo'n tuigje.Ik denk namelijk niet dat je wilt dat je konijntje zijn rug breekt
Kp Tje Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Ik heb helaas geen tuin en laat haar daarom uit aan een tuigje in het park, zij is er 7 jaar aan gewend en heb er nooit problemen mee gehad. In het park zou ze los gewoon wegrennen .
Nicky_the Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Ik sluit me bij de bovenstaande reacties aan. En wat doe je als er een kat of hond aan komt om je konijn op te eten?
Aanbevolen berichten