FHMuis Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Hoevaak/ hoeveel BDK hebben konijnen op een dag?En wanneer moet je er wat mee als ze het laten liggen?
Samiera Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Ik heb geen idee, als het goed is zie je de BDK ook niet. Omdat ik ze bij mijn nijnen niet zie, omdat ze meteen opgegeten worden, heb ik ze iniedergeval nooit kunnen tellen. Maar kleine nijntjes eten ze vaak op jongere leeftijd nog niet, die zijn te druk bezig met andere dingen. Dat komt vanzelf wel, als ze wat ouder zijn.
FHMuis Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Geplaatst: 1 september 2012 Nou we hebben Casie bij de opvang vandaan. Ze schatten haar jong, rond de 2 jaar, niet ouder. Maar geen klein konijntje meer. Ze is hier nu een week of 3. Eerst geen bdk gezien. Nu elke dag wat, ochtend en avond meestal.
Annelies en Basje Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Dat kan te maken hebben met wat je Casie voert, als daar veel eiwitten in zitten is de kans groot/groter dat ze hun bdk laten staan, meen ik gelezen te hebben. Wat krijgt Casie allemaal te eten?
Aanbevolen berichten