lauraaxkonijn Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 hallo mijn konijn (vrouwtje) Jip heeft een plek achter op haar rug waar haar haar omhoog gaat toen ik vandaag ging kijken zag ik dat er allemaal witte stukjes zaten wat moet ik nu doen?
lauraaxkonijn Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 okee maar deze hele week moet mijn moeder werken we kunnen vrijdag pas is dat erg?
Nicky_the Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Mijt moet zo snel mogelijk behandeld worden, dus dan maar voor of na het werk heen.
Samiera Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Ik zou inderdaad zo snel mogelijk naar de DA proberen te gaan. Misschien heeft je dierenarts weleens eens open spreekuur 'savonds ofzo? Mijn DA is elke maandag, dinsdag en donderdag extra open voor een spreekuur. De rest van de dagen/avonden is op afspraak. Of misschien kan iemand anders met je meerijden? Je vader, broer, zus, oom, tante? Iniedergeval veel succes ermee.
lauraaxkonijn Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Geplaatst: 3 september 2012 oke ik ga even rond bellen
Aanbevolen berichten