Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal ging vanmorgen mijn nijntjes hun eten geven en zag opeens dat pluisje een kale plek op zijn neusbrug heeft!Zou Witje dat gedaan kunnen hebben?Zij wast hem altijd.

Je ziet echt een roze huid tis gewoon kaal en niet vochtig doet geen pijn hopelijk groeit het snel aan want ziet er sneu uit:(

Ze zijn nu bijna 7 maanden en denk dat Witje in de pubertijd zit ook wil haar over poosje laten castreren.

En nu maar hopen dat er niet meer kaal geplukt wordt zou het door zijn zusje komen of kan het wat anders zijn er zit geen wondje verder.

Groetjes Maroescha snufjes van Pluisje en Witje(09-02-12)

Geplaatst:

Bedoel je ongeveer zo?:

attachment.php?attachmentid=46012&d=1307186668

Hier groeit het al weer aan, maar het was volledig kaal. Dit deed Nala inderdaad. Nu doet ze het soms nog steeds als ze wat last heeft van hormonen. Ze trekt het er niet uit, maar puur door intensief likken...

Geplaatst:

Ja precies!o ja joh dus toch door dat intensief likken ziet er sneu uit als lukt zal ik nog een foto plaatsen,bedankt voor je reactie er is dus niks aan te doen?volgens mij doet het ook geen pijn .Groetjes Maroescha

Geplaatst:

Hallo allemaal tralieknagen heb ik nog niet gezien van hem.Hier even een foto ervan het doet geen pijn als ik aai en dat aanraak.zit geen wond en geen vocht ofzo.

Groetjes Maroescha

DSCF6960.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .