maximax Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 [size4]Heeeeee Ik ben heel erg benieuwd wat het plekje is van jullie konijn waar die vaak ligt en chillt.Mijn maxi zit namelijk veel achter de bank, eerst moet hij dan onder de kachels door lopen in een gangetje, en dan gaat ie lekker achter de bank liggen.OOK vraag ik me af of het normaal is als ze het meeste van de dag daar doorbrengen ( overdag ) inde avond komt hij vaak bij ons op de bank of gaat hij op zijn kleedje spelen. hij ligt wel veel achter de bank . is dit normaal gedrag?:mdr:
Stamper2011 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Dit klinkt inderdaad als normaal konijnengedrag. Konijnen zijn schemerdieren. Het is voor een konijn dus heel normaal om overdag te slapen/ relaxen. Hier liggen ze vaak onder de bank, kast of op de onderste plank van onze salon tafel.
sanne_c Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Mijn konijnen liggen precies het liefst midden in de kamer... Lekker in de weg van de huismensen .Ook gaan ze vaak terug in hun hok om dan op het bovenste verdiep te liggen relaxen .
Lonja Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Heel normaal inderdaad. Binnen wisselde het slaapplekje overdag nog wel eens, de ene keer achter de bank, dan weer wekenlang onder het bed, dan weer een paar weken een hoekje achter de deur.Nu zitten ze buiten en dan zitten ze eigenlijk tot minstens 4 à 5 uur 's middags onder de grond, er komt aan het einde van de middag, begin van de avond wat leven in en 's nachts zijn ze eigenlijk de hele nacht wakker.
Wabbit Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Het hangt een beetje af van de situatie.1) In zijn kooi heeft zijn mandje de voorkeur (behalve als het heel warm is)2) Buiten de kooi maar wel in huis...zijn sloophuisje3) Buiten in de ren...'s avonds als hij tot leven komt, zit, ligt en raced hij praktisch overal.
sanne_c Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Wabbit, wat een prachtig konijn! Zo schattig!!
Wabbit Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Wabbit, wat een prachtig konijn! Zo schattig!!Ja, qua uiterlijk is het een prachtig konijn...maar hij heeft het karaktertje van een Draak :mdr:Gelukkig houd ik wel van eigenzinnige konijntjes....al drijft hij ons wel eens tot waanzin:love:
sanne_c Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Hihihi, is hij gewoon een deugniet of is hij knorrig/agressief? Want hij lijkt echt zo'n lieve goedzak .
Wabbit Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Nee het is een schat van een konijn met een heel goed en lief karakter, maar hij doet zijn naam wel eer aan; het is een deugniet.
sanne_c Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 Hihi, schattig. Heb heel uw album bekeken en het ziet er idd wel een kapoen uit.
maximax Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2012 oooh harstikke leuk ! de foto's zin erg leuk !!
jolanda1965 Geplaatst: 31 augustus 2012 Geplaatst: 31 augustus 2012 in de voorraadkast of onder de keukentafel
Samiera Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Hupje houd van loungen op de bank haha. Brownie ligt vaak op zn huisje te dutten en Hunter eigenlijk overal en nergens, maar vaak ergens in een hoekje.
Garret Geplaatst: 1 september 2012 Geplaatst: 1 september 2012 Garret ligt vaak op haar trappetje in het hok. Lekker scheef dus! Als ze in de tuin loopt dan gaat ze vaak onder de scooter liggen. Als ze slaapt ligt ze wel altijd tegen iets aan en het liefst onder iets!
xILYx Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 mijn konijn zit/ligt weleens achter zn hok, maar hij ligt vaker naast zn hok, zodat hij alles goed in de gaten kan houden!!
Boseetje Geplaatst: 3 september 2012 Geplaatst: 3 september 2012 Miep ligt vaak in het toilet, Gijs vaak er voor langs... met warm weer beide in de greppel vh balkon!
Aanbevolen berichten