Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer moed te houden meissie, geef haar nog niet op hoor. :yes:

Ze is in goede handen en had niet beter kunnen zitten dan daar.

Ik heb vaker gehoord dat het na 2 weken nog niet veel beter is en er zelfs even achteruitgang kan zijn, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed gaat komen.

We blijven hier meeduimen en hopen voor je kleintje. :yes:

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik wil jullie laten weten Dat iggy vanmiddag is overleden!

Lieve iggy

Vanmorgen at je nog zo goed! Zo goed dat je toen je smiddags weer kreeg je verslikte. en stierf!

Oh meisje wat zal ik je toch missen je blijft vooraltijd in mijn hart en ik zal je nooit meer vergeten

Je ligt nu op een heel mooi plekje in het bos waar ik altijd naar toe kan als ik je kis

Rust zacht lieverd

Geplaatst:

Ah nee toch. Wat ongelooflijk lullig dat ze op zo'n manier gestorven is...Daar kun je echt niks aan doen, je hebt zelf gedaan wat je kon om haar de juiste zorg te bieden. Tegen een verslikking kan zelfs de dierenarts niks beginnen. Heel veel sterkte met het verlies!

Geplaatst:
zit nu echt gewoon zo erg te huilen dat ik van gekheid niet meer weet wat ik moet dien, ik wil der zo graag bij me houden en knuffelen...

Heb net met een brok in mijn keel, in je andere topic gereageerd, vindt het zo erg voor je.

Ik voel je onmacht, je ongeloof en oh mijn god... wat kan ik me je verdriet voorstellen.

Geplaatst:
Heb net met een brok in mijn keel, in je andere topic gereageerd, vindt het zo erg voor je.

Ik voel je onmacht, je ongeloof en oh mijn god... wat kan ik me je verdriet voorstellen.

hoe moet ik die eerste nachten doorkomen? ik ben kapot van verdriet..

Geplaatst:

Hoe? Ik heb wel enig idee.... slecht slapen, veel huilen en boos zijn, ziek van verdriet.

Helaas hoort het erbij, hoe zwaar dan ook.

Je zult zien dat als de pijn minder wordt, de mooie herinneringen overblijven.

En op een dag.... zul je aan haar kunnen terug denken met alleen nog maar een glimlach, en zónder tranen.

Het is de keus die we als dierenliefhebber niet hebben, omdat we niet zonder ze kunnen leven.

Al die mooie momenten, daar doen we het voor.

Geplaatst:
hoe moet ik die eerste nachten doorkomen? ik ben kapot van verdriet..

Och meisje weet precies wat je voelt. Ik heb ons nijntje vorige week dood aangetroffen en het verdriet is onbeschrijflijk. Ik kan je alleen zeggen dat ik pas na een dag of drie weer iets van functioneren kon en geen tranen meer over had. Ik wist ook niet waar ik het zoeken moest ik wilde mijn nijn terug was boos op de hele wereld. Heel veel sterkte!

Geplaatst:

dank je wel jongens! het doet iemand altijd goed wanneer er aan je gedcht wordt!

vandaag gaat het al een beetje beter! k heb me er bij neer gelegt dat mijn kleine meisje niet meer terug komt, en dat het beter voor haar is.

ze heeft nu rust en hoeft ze niet meer te vechten..

het gemis blijft natuurlijk heel erg.

ik ga donderdag met mijn vriend naar haar grafje even bij haar zijn, okal kan ik haar niet meer zien en voelen!

x

Geplaatst:

Dank je stampertje!

Elke dag wordt je wakker met een weeïg gevoel of je wordt huilend wakker

Elke avond denk je ze ligt daar nu zo koud en alleen

Waarom! Meisje ik mis je zo erg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .