Jolien_1999 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Hey,Telkens als ik mn konijnen kam en dat is maandag, woensdag, vrijdag, zondag Zitten daar plukken haar bij?Kan de rui al begonnen zijn??xxxJolien
KoenSilvertant Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 De rui is nog van dit jaar.Mijn voedster is nog niet eens begonnen, terwijl mijn ram nog besig is.Dat komt door het onregelmatige weer,
kellydia Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 hier is mijn ram ook al flink aan het verharen, een weekje nu denk ik. hoelang houdt zoiets aan? en op welke momenten in het jaar komt dit voor? Is het trouwens nuttig bij élk konijn om regelmatig te kammen? ik heb dit nog nooit gedaan eigenlijk, (heb mijn nijnen ook nog niet zo lang) of moet dit alleen wanneer ze in de rui zijn?
Cinderella Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Oh dus jullie hebben er ook last van? Mijn Bobo is ook ontzettend aan het verharen...
Nicky_the Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Hier zijn ze nooit gestopt met verharen...
Anjo Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 hier verharen ze ook onregelmatig en vaak! op dit moment is een opvangkonijntje ook erg in de rui, daar komen ook elke dag plukken uit! gelukkig kan hij dat als teddy prima hebben
Stamper2011 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Mijn ram is ook nooit gestopt met verharen.Mijn voedster heeft daar gelukkig geen last van.
wenerlover Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 ook mijn oude ram zit in verharing het is handig om ze te helpen met verharen door ze te borstelen
JoBoris76 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Hier is Binky ook al heeeeeeeel lang aan het verharen en niet zo'n beetje ook.
wupsie Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 mini is sindskort ook aan het verharen. normaal verhaard zij niet echt, alleen Max (die houd ook nooit op) Maar nu heeft ze een combinatie kapsel... bovenop coupe grasmaaier (strak gazonnetje :he:) en op haar kont model aangevreten-door-de-ratten....
Gast Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Mijn Pluis is net klaar met de rui, denk dat ze er 3 weken echt last van heeft gehad dat overal haren ronddwarrelden. Daarvoor soms wel wat lichte haaruitval
Jolien_1999 Geplaatst: 30 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2012 Chanel ruift hard, Bailey valt mee en Lily niet. Maar ze hebben nog haar genoeg
xYesshe Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Mijn ram zit nu ook in de rui, ik denk al anderhalve week. Mijn voedster zit ook nog niet in de rui, maar ze hebben allebei een ander soort vacht, geen idee of dit ook meespeelt?
Waddo_93 Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Mijn zwartje is ook al heel erg aan het verharen, maar het lijkt superlang te duren joh
Eefje Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Mijn ram is ook in de rui, ik heb hem nu 3 weken en verhaart al sinds ik hem in huis heb! Omdat ik hem niet de stuipen op het lijf wil jagen door hem steeds te pakken kan ik hem niet borstelen nu, gelukkig is de opening in de speeldoos heel klein en blijven er steeds een boel haren aan de zijkanten hangen als hij er in of uit kruipt Mijn voedster is niet in de rui, ze is teddy widder en ik heb haar helemaal kort geknipt, weet niet of dat misschien scheelt, of dat ze helemaal uit zichzelf niet verhaart ofzo, geen verstand van eigenlijk
Ainariel Geplaatst: 15 september 2012 Geplaatst: 15 september 2012 Snuf is de enige die bij mij in de rui zit, maar pas sinds deze week. Zag een lichte verkleuring van z'n vacht en dacht: hey... Morgen ga ik m maar eens borstelen (ik hoop dat dat wil want ze houden er niet van als ik aan ze zit en bij Snuf mag dat alleen als ik voer heb).
haljordan Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 mini is sindskort ook aan het verharen. normaal verhaard zij niet echt, alleen Max (die houd ook nooit op) Maar nu heeft ze een combinatie kapsel... bovenop coupe grasmaaier (strak gazonnetje :he:) en op haar kont model aangevreten-door-de-ratten....Mijn ram loopt nu ook al 4 weken zo rond, echt geen zicht, soms houd ik me wat bezig om er zo wat losse plukken uit te kammen, maar meneer gaat niet graag bij de kapper
Aanbevolen berichten