Sonja1990 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik heb al wat rond gegoogled maar dat helpt niet echt geloof ik. Ik kan er niks over vinden en weet niet zo goed wat ik er nou mee moet doen...Ik zag dat Jill een scheurtje in haar lip heeft. Ze heeft er volgens mij niet echt heeeel erg last van en ik heb het net wel proberen te ontsmetten met water met wat betadine erin!Weet iemand of ik gewoon moet wachten tot het geneest of dat ik er mee langs de dierenarts moet?!Sorry voor de onduidelijke foto, maar je ziet wel duidelijk dat er een driehoekje in haar lip zit net onder haar neusje!
Samiera Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ziet er best heftig uit. Ik zou gewoon de DA bellen, kunt beter te vaak dan te weinig bellen.
elnienkjo Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Je kunt de DA bellen voor de zekerheid. Zolang er geen teken is van ontsteking zou ik het gewoon zo laten.
Jeannine Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik zou er niets aan doen. Gewoon laten zitten en in de gaten houden. Als het er al even zit kan het toch niet meer gehecht worden. Met een wondje bij een kind of bij jezelf loop je toch ook niet meteen naar de dokter?
Samiera Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Je hebt niks te verliezen, zo denk ik dan. Een belletje kost je hooguit 2 minuten en dan weet je ZEKER wat je wel en niet moet en kunt doen.
Sonja1990 Geplaatst: 28 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2012 Nee Jeannine inderdaad, ik hou het ook in de gaten. Mijn vader denkt dat doordat ze op hout zat te knagen er een stukje hout in haar lip is geschoten. Ik houd het in de gaten maar hoe herken je een ontsteking?Is dat dan echt meteen dat er pus enzo uit komt of kan ik dat ook op andere manier ontdekken?!En moet ik het vaker schoonmaken met betadine aangelengd met water of is 1 keer genoeg?! Ze eet wel gewoon gelukkig en als ik eraan zit gaat ze ook aan mijn hand likken dus ik denk niet dat ze er heel veel last van heeft, hoop alleen dat het wel netjes dichtgroeit...Bedankt voor het reageren!
Aanbevolen berichten