ilse42 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Hoii iedereen,ik denk dat ik toch weer wat overbezorgt ben! maar wat is er toch met Junior!! :OHij niest af en toe, maar ook zij hele kin is vies, wat is ik heb geen idee, lijkt op modder maar hij heeft niet eens in de modder gespeelt! en als ik het schoon wil maken springt hij omhoog er zit geen plekje of wat dan ook, hij is ook wat rustiger, maar valt nog wle heel erg aan op eten.
ilse42 Geplaatst: 28 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2012 Hoii iedereen,ik denk dat ik toch weer wat overbezorgt ben! maar wat is er toch met Junior!! :OHij niest af en toe, maar ook zij hele kin is vies, wat is ik heb geen idee, lijkt op modder maar hij heeft niet eens in de modder gespeelt! en als ik het schoon wil maken springt hij omhoog er zit geen plekje of wat dan ook, hij is ook wat rustiger, maar valt nog wle heel erg aan op eten.Ps : Hoe komt het dat Junior koude oren heeft en Tasha warme oren?en hoe meet je de tempratuur van konijnen op?
ilse42 Geplaatst: 28 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2012 Hij heeft net 2 sec zitten knarstanden!
KoenSilvertant Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Niezen kan wijzen op snot.Nat kinnetje op haakjes op de tanden.Verdr weet ik niets, hopelijk kan iemand andeds je helpen!Owjah, even de DA bellen of lansgaan, of eerst bellen en dan langsgaan Hij of zij kan je het beste wat je moet doen, het is in ieder geval niet gezond,
Ainariel Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 (aangepast) De dierenarts heeft de temperatuur van Luna opgemeten door een thermometer in haar achterste te stoppen, maar ik zou dat denk ik niet zelf gaan doen.Ik zou morgen naar de dierenarts gaan. Ik ken de problemen die je noemt niet, maar het is wel buiten het normale om. 28 augustus 2012 aangepast door Ainariel
Lonja Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Deed mijn dierenarts bij Klaver ook. Ze zei dat ik dat ook wel zelf kon doen maar ik voelde gewoon in haar nekje net onder de oren, in dat kuiltje en dat zei me iedere keer genoeg. Je moet wel weten hoe het normaal voelt, maar als ik al voel dat de temperatuur in de nek te koud is dan ga ik er natuurlijk geen thermometer in proberen te jassen.
Ainariel Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Duidelijke taal. Maar ik zou het nog niet eens bij mijn hond doen, terwijl ik daar een ontzettend goede band mee heb en ik er alles mee kan doen. Laat staan bij een konijn, die gaat lopen tegenstribbelen en krabben.
Domino Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik doe het soms wel, met een speciale voor dieren en uiterst voorzichtig want het is nogal kwetsbaar. Maar Ilse, als je het niet vertrouwt zou ik ff met je konijn naar de dierenarts gaan, dan kan die kijken of je konijn koorts heeft en of ie snot heeft.
hethazenbos Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Tandenknarsen duidt zowieso op pijn. Geef je konijn dus direct pijnstillers als je dat in huis hebt.En morgenochtend gelijk met je konijn naar de dierenarts! Hopelijk is het niets ernstigs...
ilse42 Geplaatst: 28 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik denk dat ik weer overbezorgt was,hij had wel wat pijnstilling voor de zekerheid, maar hij speelt weer gewoon valt aan op eten, en zoekt dingetjes uit dus mijn overbezorgt heid ws op dat moment er weer hihi
Aanbevolen berichten