Biancavdg Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Wij hebben een konijn. 12 jaar oud. Met een oog. Dat oog heeft staar. Hij maakt zijn achterkant niet meer schoon en wordt magerder. Ondanks dat eet , drinkt en beweegt hij nog prima. Misschien beetje stijver dan vroeger. Maakt geen luchtsprongen meer.
Domino Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 12 jaar is natuurlijk al weer een hele leeftijd. Maar er kan vanalles aan de hand zijn dat hij het niet meer schoonmaakt. Maar ik denk toch dat de dierenarts daar het beste over kan oordelen.
Biancavdg Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2012 12 jaar is natuurlijk al weer een hele leeftijd. Maar er kan vanalles aan de hand zijn dat hij het niet meer schoonmaakt. Maar ik denk toch dat de dierenarts daar het beste over kan oordelen.Bij de dierenarts geweest. Was bang dat ik hem niet meer terug zou nemen. Bang voor maden onder zijn huid. Maar gelukkig is hij in tip top conditie! Voor een konijn van twaalf jaar!! Hij heeft wel diarree, maar met een antibioticum injectie en een yakult. Moet hij weer beter worden.. Hij is volgens de DA niet mager maar mooi op gewicht! Hij had in tijden niet zo'n goed verzorgt bejaard konijn gezien!😄
asti Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 oh goed nieuws joh, wat zal je opgelucht zijn
Domino Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Yakult??? Ik snap het aan de ene kant vanwege de darmbacteriƫn, maar dat is toch een melkproduct? Ben benieuwd!! Wel fijn dat hij verder goed in orde was en super dat je naar de dierenarts bent geweest! :goed:
Biancavdg Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2012 Yakult??? Ik snap het aan de ene kant vanwege de darmbacteriƫn, maar dat is toch een melkproduct? Ben benieuwd!! Wel fijn dat hij verder goed in orde was en super dat je naar de dierenarts bent geweest! :goed:Yep de dierenarts schreef het voor... Ik hoop dat het werk. Onze Maximo lustte het graag. Ik hoop dat ik snel weer keutels in zijn hok vindt. En ja ik was vreselijk opgelucht. Mocht om 19.00 uur langs komen. Om 18.00 trok ik het niet meer.. Ik mocht gelijk komen.
Biancavdg Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2012 Het is nu zondag. Onze Maximo heeft weer keutels. Alles ziet er weer tip top uit!😊😄
RoosandAagjeVegaBellox Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 goed afgelopen !! topp!xx
Biancavdg Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Geplaatst: 5 september 2012 Helaas hebben wij gisteren toch onze lieve Maximo in moeten laten slapen.
Domino Geplaatst: 5 september 2012 Geplaatst: 5 september 2012 och :( ging hij toch inene hard achteruit?? Gecondoleerd!!
Wabbit Geplaatst: 5 september 2012 Geplaatst: 5 september 2012 Gecondoleerd, maar 12 is echt wel een mooie leeftijd hoor.
Anjo Geplaatst: 5 september 2012 Geplaatst: 5 september 2012 sterkte! hij heeft wel een hele mooie leeftijd gehaald inderdaad, daar mag je als baasje ook trots op zijn
barcheta Geplaatst: 5 september 2012 Geplaatst: 5 september 2012 oh wat erg! gecondoleerd maar het was al een behoorlijk oud konijntje, dan nog is het erg om je nijntje zo te moeten missen
Ainariel Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 Jammer dat je hem hebt moeten laten inslapen. 12 jaar is een supermooie leeftijd voor een konijn!Sterkte met het verlies.
Samiera Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 Oh wat erg, maar hoe komt dit ineens? Ik dacht dat het beter ging. Gecondoleerd, sterkte met het verlies.
Biancavdg Geplaatst: 6 september 2012 Auteur Geplaatst: 6 september 2012 Ik zag hem niet dinsdagochtend. En ook zijn waterfles was nog te vol. Dus toen snel gaan kijken. Opgetild.. Uit een bakje laten drinken.. En in de tuin gezet.. Hij trilde zo erg en zijn linkervoorpootje sleepte hij mee. Zijn achterpootjes bewogen wel maar alleen samen geperst.. En zodra hij stilzat legde hij zijn hoofdje plat op de straat.. Toen wist ik het al... En helaas was de dierenarts het met mij eens, het was over. . En oei wat missen we onze Maximo...
Suuzz Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 :( Heel veel sterkte... Als is je konijn oud geworden, het blijft een gemis...
Aanbevolen berichten