Clauuxx91 Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 HoiMax moet altijd niezen vooral nadat ze hooi heeft gegeten, er is geen snot bij haar neusje.Kan het gewoon door het hooi komen??
Nicky_the Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Dat kan van de stof. Je kunt het hooi aan de andere kant van de tuin even uitschudden en dan in het hok/ren leggen. Dan is het ergste stof eruit.Met dit droge weer is het ook handig om in de ren en om het verblijf even te broesen met een hele lichte broes (dus niet alles drijf nat). Op die manier waait er minder stof op.Broes je konijnen niet nat, dan heb je weer kans op maden..
Nouck Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Broesen?? dát ken ik niet, al snap ik de betekenis.. ;-)Bink niest er ook wel eens van, maar hij zit ook altijd middenin de bak
Nicky_the Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Broesen?? dát ken ik niet, al snap ik de betekenis.. ;-)Bink niest er ook wel eens van, maar hij zit ook altijd middenin de bakHoe moet ik het anders omschrijven?
Samiera Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Het gaat erom dat we je begrijpen toch. Ieder zegt het op zn eigen manier, ik had er vernevelen ofzo van gemaakt.
Clauuxx91 Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2012 Okee dan ga ik dat proberen, ze doet altijd haar hele hoofd het hooi:S
Nicky_the Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Okee dan ga ik dat proberen, ze doet altijd haar hele hoofd het hooi:SDat doen ze hier ook en mijn voedster heeft ook een stof allergie
Aanbevolen berichten