GreyEnDeRest Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Hoi, ons konijn heeft last van een soort vreemde poep, het is volgens mij geen diaree want het is een beetje dik maar niet keutelig. En het ziet er kleverig uit. Ons konijn is wel oud, ik denk meer als 4 jaar, precies weet ik niet, misschien dat het daar aan ligt, alvast bedankt.
ilse42 Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Dat heeft 1 van mijn konijnen ook, kan ook door de warmte komen. Mijn konijnen gaan nu samen op hooi,water dieet zodat de keutels weer wat beter worden en als hij weer goeide keutels heeft gaan we de brokjes weer opbouwen is dat geen idee voor jou?
KoenSilvertant Geplaatst: 18 augustus 2012 Geplaatst: 18 augustus 2012 Wss blindedarm keutels...Maar je konijn ishelemaal niet oud!Een konijn word 10 met goede verzorging en een maatje!
hobbyrabbit Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 mijn konijn is een vrouwtje en heeft ook plak poep ze is moeder geworden en eet regelmatig witlof zou dat daaraan kunnen liggen??
Catelootje! Geplaatst: 21 augustus 2012 Geplaatst: 21 augustus 2012 Is ze gewend aan de witlof? Indien dat niet zo is dan kan ze daarvan plakpoep krijgen.
hobbyrabbit Geplaatst: 22 augustus 2012 Geplaatst: 22 augustus 2012 ja ik geef het eigenlijk pas sinds dat ze moeder is en ook niet elke dag hoor maar zal ik er maar mee stoppen dan
Aanbevolen berichten