saskiaa Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 Mijn konijn Tijs heeft van die oren die niet zo vast zitten, in ieder geval bij het lopen flapperen ze wat heen en weer. Ook had hij weleens dat 1 oortje een beetje hing. Echter de laatste dagen hangt dat ene oor zo'n beetje de hele tijd. Hij kan hem wel omhoog doen maar als hij relaxed is en aan het eten is hangt die de hele tijd. Maar zn oor ziet er normaal uit, van binnen en van buiten. Ook als ik hem aanraak reageert hij er niet anders op. Dus je zou denken dat er niks aan t handje is. Maar vraag me toch af waarom hij nu alsmaar hangt? ^^
Samiera Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 Is het niet gewoon een hangoor? Dat kun je voelen aan de oortjes, als ze een knobbel hebben in het begin van hun oren dan gaan ze hangen. Bij 1 van mijn ventjes is het nog steeds niet helemaal volgroeit ofzo? Hij is meer n vliegtuigje.
Reusje Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 Hoe oud is je konijntje ?Bij echt hangoortjes gaan die ook maar hangen na enkele weken. Soms zelfs naar de verkeerde kant wat dan ook een raar zicht is.
Wabbit Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 (aangepast) Bij echt hangoortjes gaan die ook maar hangen na enkele weken. Soms zelfs naar de verkeerde kant wat dan ook een raar zicht is.Bij Kodi hebben ze de eerste paar jaar ook gewoon redelijk recht omhoog gestaan. Daarna werden het vliegtuigoren en nog later gingen ze echt hangen en was het een echt hangoortje. Is heel mooi te zien op de foto's van hem in mijn album.Misschien dat Tijs nu pas zijn echt identiteit laat zien ? 16 augustus 2012 aangepast door Wabbit
saskiaa Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2012 (aangepast) haha morgen komt een foto! Wow Wabbit echt pas na een paar jaar? haha dat zou lachen zijn als het dan toch een hangoortje wordt. Ik heb hem nu 1,5 jaar en toen ik hem van de opvang gehaald heb, was hij geschat op 1 a 2 jaar. 16 augustus 2012 aangepast door saskiaa
Reusje Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Oei en nu na 3 jaar gaat plots zijn oor hangen ?Dan heeft hij toch geen infectie in zijn oor ?
saskiaa Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2012 Ik weet niet kan nog eens ruiken, dat heb ik nog niet gedaan, maar hij kan hem dus wel gewoon omhoog doen.. En lijkt nergens last van te hebben?
Aanbevolen berichten