PUKenQUINTY Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Het viel me op dat Quinty de laatste tijd kleine keutels heeft, is dat normaal? Hij drinkt de laatste tijd ook heel weinig:Foto van keutels:
Reusje Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Zelfde grote van konijn ?Leeftijd ?Nog groen voer ?
PUKenQUINTY Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2012 Junior is idd wel twee keer zo groot als Quinty, (ik weet niet hoeveel ze wegen, hebben geen weegschaal)Quinty is 3 jaar en ik heb ze de laatste tijd wat andijvie en witlof gevoerd, maar met de andijvie ben ik met Quinty gestopt omdat hij een paar dagen geleden al gas had.
PUKenQUINTY Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik ga nu toch voor de zekerheid een ananas halen..
Reusje Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Als ik een kakje doe of een olifant doet een kakje dat geeft ook een groot verschil hoor.Ik zou mij over het formaat niet teveel zorgen maken.OOk zou ik als hij gevoelig is niet direct gaan denken dat dit van zijn groen is, je moet gewoon eens ander groen proberen.Geef ook eens iets van wilgentakjes met blaagjes en al op . Heel goed voor de darmpjes.
PUKenQUINTY Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2012 Dankje,heb je een idee waar ik wilgentakken kan halen?
Catelootje! Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Overal waar wilgen staan eigenlijk
Aanbevolen berichten