Reusje Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Ocharme dat is echt jammer.Ja en ik denk dat daar zeer weinig aan te doen.Is dit dan reeds van bij de geboorte of heeft daar de dierenarts niks over gezegd ?
Domino Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Och wat verschrikkelijk :( veel sterkte met het verlies!!
Paula Salemink Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2012 Ocharme dat is echt jammer.Ja en ik denk dat daar zeer weinig aan te doen.Is dit dan reeds van bij de geboorte of heeft daar de dierenarts niks over gezegd ?Dat denk ik niet, want hij is 3 jaar lang een erg vrolijk konijn geweest...
Marjannetje Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Jeetje, wat erg! Heel veel sterkte!
Reusje Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Oei heb het wat verkeerd geschreven ik bedoelde eigenlijk of dit erfelijk is ?Heb nog niet zo lang geleden van iemand een mail gekregen die 2 konijntjes ergens gekocht heeft en allebei hadden ze bloedarmoede .Toen ze contact opnam met de kweker schrok die enorm want zijn voedster lag kort na het nestje dood.Zou het kunnen dat het 1 met het andere verband heeft.Hij had haar jammer genoeg niet laten onderzoeken. Dit had ik wel gedaan want een plotse sterfte dat vind ik altijd eng en dan wil ik weten wat de fout was.
pluis04 Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 erg zeg heel veel sterkte met het verlies
Paula Salemink Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2012 Oei heb het wat verkeerd geschreven ik bedoelde eigenlijk of dit erfelijk is ?Heb nog niet zo lang geleden van iemand een mail gekregen die 2 konijntjes ergens gekocht heeft en allebei hadden ze bloedarmoede .Toen ze contact opnam met de kweker schrok die enorm want zijn voedster lag kort na het nestje dood.Zou het kunnen dat het 1 met het andere verband heeft.Hij had haar jammer genoeg niet laten onderzoeken. Dit had ik wel gedaan want een plotse sterfte dat vind ik altijd eng en dan wil ik weten wat de fout was.Tja dat zal ik nooit te weten komen, want ik heb zijn ouders niet gekend en hij heeft ook geen nageslacht.
saskiaa Geplaatst: 16 augustus 2012 Geplaatst: 16 augustus 2012 Ten eerste heel veel sterkte! Maar zoek aub wel een andere dierenarts, dit is echt niet goed.. En zet nooit langere tijd een konijn alleen op hooi en water! Dit is echt te weinig en zo krijgt hij sowieso al een vitaminegebrek. Zoveel zit er niet in hooi. In het wild eten konijnen heel veel verschillende planten. Kijk een paar dagen dat kan, maar zeker geen weken.. Dit alleen al vind ik er onkundig van de DA.
Paula Salemink Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2012 Ten eerste heel veel sterkte! Maar zoek aub wel een andere dierenarts, dit is echt niet goed.. En zet nooit langere tijd een konijn alleen op hooi en water! Dit is echt te weinig en zo krijgt hij sowieso al een vitaminegebrek. Zoveel zit er niet in hooi. In het wild eten konijnen heel veel verschillende planten. Kijk een paar dagen dat kan, maar zeker geen weken.. Dit alleen al vind ik er onkundig van de DA.De dierenarts die ik van de week had was echt een goede dierenarts hoor! Hij wist echt alles te vertellen en uit te leggen. En een beetje verstand van konijnen heb ik wel en ze hebben ook echt niet weken alleen hooi gehad, nog niet eens een week. hoe kom je daarbij? En hij heeft ook nog een vitamine injectie gehad.
Paula Salemink Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2012 De dierenarts die ik van de week had was echt een goede dierenarts hoor! Hij wist echt alles te vertellen en uit te leggen. En een beetje verstand van konijnen heb ik wel en ze hebben ook echt niet weken alleen hooi gehad, nog niet eens een week. hoe kom je daarbij? En hij heeft ook nog een vitamine injectie gehad.en daarbij het moest wel even, want hij had zo'n plakpoep dat ik ook in eerste instantie aan een gasprobleem dacht..., we konden dit echt niet voorspellen...
meraal Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 dat is raar zeg ik dacht dat konijnen ook niet konden spugen dat zij ook mijn dierenarts ik zal maar snel naar de dierenarts ze kan overleden
Paula Salemink Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2012 dat is raar zeg ik dacht dat konijnen ook niet konden spugen dat zij ook mijn dierenarts ik zal maar snel naar de dierenarts ze kan overledenMijn konijn was dus heel erg ziek, het kan ook door het niesen eruit zijn gekomen... ik heb het spugen genoemd omdat ik het uit de mond zag komen
jrjsieben Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 Nou heel veel sterkte daar kan niemand tegen op die ziekte Gelukkig heeft hij toch wel 3 jaar mogen genieten
saskiaa Geplaatst: 17 augustus 2012 Geplaatst: 17 augustus 2012 De dierenarts die ik van de week had was echt een goede dierenarts hoor! Hij wist echt alles te vertellen en uit te leggen. En een beetje verstand van konijnen heb ik wel en ze hebben ook echt niet weken alleen hooi gehad, nog niet eens een week. hoe kom je daarbij? En hij heeft ook nog een vitamine injectie gehad.Omdat dit stond in de beginpost:'' Sinds een paar weken kreeg Ozzy nogal plakpoep. Hij kreeg van mij altijd hooi, beetje biks en groente, maar omdat Jacky erbij kwam moest ik hier mee stoppen en opnieuw weer opbouwen. Toen hij dus plakpoep kreeg heb ik ze op een dieet van alleen water en hooi gezet.''
Paula Salemink Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2012 Omdat dit stond in de beginpost:'' Sinds een paar weken kreeg Ozzy nogal plakpoep. Hij kreeg van mij altijd hooi, beetje biks en groente, maar omdat Jacky erbij kwam moest ik hier mee stoppen en opnieuw weer opbouwen. Toen hij dus plakpoep kreeg heb ik ze op een dieet van alleen water en hooi gezet.'' ok nu snap ik je, maar ze hebben het echt niet lang gehad... ik heb gewoon van alles geprobeerd. Maar nu weet ik in ieder geval wel weer iets meer dus toch bedankt
Aanbevolen berichten