Ga naar inhoud

Nessi eet niet...


Suuzz

Aanbevolen berichten

Gisteravond at ze nog biks en hooi, nu heeft ze geen trek.

Sinds gister zit Bodri bij de andere konijnen. 's Nachts niet, want dan kunnen we het niet in de gaten houden. Kan het zijn dat Nessi gewoon even van slag is van de koppeling? Zij is de enige die erg schrikkerig is als Bo in de buurt is.

Of kan het te maken hebben met dat ze afgelopen week veel te veel eten hebben gehad? Onze buurman gaf ze eten en toen we thuis kwamen stonden de bakken vol met biks (tot aan de rand! :oh:) en hadden ze alle vier niks gegeten.

Wie kan mij helpen? Ik maak me al snel zorgen om de konijnen. Ik weet niet goed of Nessi keutelt, omdat ze met z'n vieren zitten. Apart zetten vind ik zielig, Nessi is al snel gestresst en heeft EC gehad. Verder is ze niet echt actief, ligt wat op het balkon en in het hok. Maar eigenlijk doen ze dat allemaal op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even iets geven wat ze normaal heel lekker vinden. Eet de rest wel maar Nessi niet, is dat toch wel een teken dat er iets niet goed is.

Ik heb het ook een paar keer gehad. Ik zet ze dan even apart met wat eten. Soms hebben ze hun dag niet. Gaan ze snel weer eten, ben ik gerustgesteld. Blijft het zo, dan bel ik na max een uurtje naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .