Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey, zag gisterenavond dat mijn rammetje zijn staart bloedde, hij zit samen met een voedster, al een jaar en ze zijn heel lief samen.. Zij lijkt er alleen aan te likken naar wat ik zie. Heb het al ontsmet zoals de DA aan de telefoon zei, maar is nu weer een beetje bloed aan.. Heeft iemand een idee om dit af te dekken, de DA zei dat dit vanzelf overging maar vind dat maar raar... Of iemand ervaring mee? Vind dit totaal nergens op internet!!

Geplaatst:

Heb je topic gelezen, raar hé dat ze zo lang samen zitten zonder dat er iets gebeurd en dan ineens wel.. Bij mij is het gelukkig niet zo'n bloedbad als bij jou! Heb 2 konijnkundige DA gebeld en je kan er niks aan doen, enkel ontsmetten en droog houden... Heb jij nog tips?

Geplaatst:
Heb je topic gelezen, raar hé dat ze zo lang samen zitten zonder dat er iets gebeurd en dan ineens wel.. Bij mij is het gelukkig niet zo'n bloedbad als bij jou! Heb 2 konijnkundige DA gebeld en je kan er niks aan doen, enkel ontsmetten en droog houden... Heb jij nog tips?

Ik vond (en vind) het héél raar...

Nou, als het net 'aangevreten' was, bloedde het echt met spetters..althans, de keren dat ik er echt bloed van vond of aan zag hangen, was dat best wel veel (in mijn ogen dan)..Gelukkig was het ook altijd wel weer snel over.

Bloeden werkt ook ontsmettend trouwens...

Wat jij zelf al aangeeft was ook hetgeen wij als enige konden doen: ontsmetten en droog houden..

Maar DAT was het probleem ook niet...Geen idee waar het vandaan kwam...Nooit kunnen ontdekken ook...

Zelfs het 'bijten' zelf hebben we nooit gezien...

En uiteindelijk is het dus ook verdwenen..overgegaan...gestopt...

Wel grappig..Ik was het al helemaal vergeten tot ik je topic las !

Raad heb ik dus niet...Heb de konijnen wel altijd gewoon bijelkaar gelaten..

Geplaatst:
Ik vond (en vind) het héél raar...

Nou, als het net 'aangevreten' was, bloedde het echt met spetters..althans, de keren dat ik er echt bloed van vond of aan zag hangen, was dat best wel veel (in mijn ogen dan)..Gelukkig was het ook altijd wel weer snel over.

Bloeden werkt ook ontsmettend trouwens...

Wat jij zelf al aangeeft was ook hetgeen wij als enige konden doen: ontsmetten en droog houden..

Maar DAT was het probleem ook niet...Geen idee waar het vandaan kwam...Nooit kunnen ontdekken ook...

Zelfs het 'bijten' zelf hebben we nooit gezien...

En uiteindelijk is het dus ook verdwenen..overgegaan...gestopt...

Wel grappig..Ik was het al helemaal vergeten tot ik je topic las !

Raad heb ik dus niet...Heb de konijnen wel altijd gewoon bijelkaar gelaten..

Ja de DA zei van ze apart te houden tot het volledig genezen was, maar dat vind ik geen optie aangezien ze constant samen liggen, eten, elkaar wassen, zou het zonde vinden om ze dan apart te zetten.. Lijkt nu ook veel beter gelukkig!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .