vlaamse reuzen lovester Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Hallo allemaal,Mijn konijn haalt sinds gisteren voor mijn gevoel best zwaar adem, en hij moet ook vaak niesen. we hebben wel een aronskelk in de tuin staan, maar die staat ver uit de buurt van zijn ren, en ik denk niet dat hij er iets van heeft gegeten.Weet iemand wat er met hem aan de hand kan zijn?Groetjes
vlaamse reuzen lovester Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 Hallo allemaal,Mijn konijn haalt sinds gisteren voor mijn gevoel best zwaar adem, en hij moet ook vaak niesen. we hebben wel een aronskelk in de tuin staan, maar die staat ver uit de buurt van zijn ren, en ik denk niet dat hij er iets van heeft gegeten.Weet iemand wat er met hem aan de hand kan zijn? ik heb mijn konijn ook nog niet heel erg lang, ongeveer een week nu...GroetjesP.S. Ik heb mijn konijn nog niet heel lang, ongeveer een week nu
Vlekkie_en_Stampertje Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 (aangepast) Misschien konijnen verkoudheid??volgens mij bestaat dat misschien moet je het even opzoeken... Als ik Vlekkie (1 van mijn konijnen) pak ademt hij ook zwaar maar misschien is dat angst of lijkt het harder omdat hij dichterbij is?En soms moet hij ook niesen maar... geen idee? 7 augustus 2012 aangepast door Vlekkie_en_Stampertje
Vlekkie_en_Stampertje Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 ik heb het opgezocht, heeft hij ook snot in zijn neus? Klinkt vies, maar dan moet je even naar de dierenarts voor neusdruppels? Of een pilletje (sommige pilletjes vinden ze heel lekker?)??
elnienkjo Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Het zou inderdaad snot kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat de bodembedekking te stoffig is. Waar heb je hem op staan?Heeft hij een natte neus of vieze voorpootjes?
vlaamse reuzen lovester Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 In zijn hok liggen zaagsel, stro en hooi, maar zijn pootjes zijn niet vies en ook zijn neusje is niet nat.
vlaamse reuzen lovester Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 Zaagsel en stro is erg stoffig.Kan dat een probleem zijn of niet?
JoBoris76 Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Dat kan heel goed het niesen veroorzaken. Mijn vorige konijntje moest ook niesen en toen ik het zaagsel vervangen had voor iets anders was het over.
pluis04 Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 hier ook een konijn wat niest bij zaagsel.
Aanbevolen berichten