konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 (aangepast) Hallo M'n konijn der oren trillen als ik haar trian dan komt ze snel naar me toe en het irriteert haar denk ik ook heel erg Moet ik naar de DA of is het niks erstigs? zelf weet ik echt niet wat het is ik heb al bij haar oren gekeken maar ik zie niks Weet iemand wat het is?? :( 7 augustus 2012 aangepast door konijntje400
kellydia Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 als je haar traint? wat doe je dan precies? komt het door het klikgeluidje van je clicker, of train je daar niet mee? Misschien schrikt ze gewoon van het geluid. en op welke manier irriteert het haar volgens jou?
Catelootje! Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 wat is trianen?Wederom is geduld een schone zaak. Binnen 5 minuten een antwoord verwachten is niet altijd realistisch.
konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 Maar ze deed nog normaal in het begin
kellydia Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 bij de meeste clickers kun je het geluidje zachter zetten, probeer dat eens. en hoe reageert ze verder op de klik? heeft ze wel goed door dat de klik een beloning betekent? als ze dat goed doorheeft hoeft ze niet bang te zijn, lijkt me. ik zou niet direct naar de DA rennen hierom iig. blijven haar oortjes trillen of is het echt alleen even als ze de klik hoort? hoe ben je begonnen met de klik training? heb je eerst een aantal keer geklikt, beloond, geklikt, beloond, enzz zodat ze doorheeft hoe het werkt? en waar beloon je mee?
konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 ik beloon haar met stukjes wortel
konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 Ze blijft een beetje bang den maar het is ook de eerste keer dat ik haar trian
konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 @Catelootje! Trianen is dat je met ze speelt en dingen aanleert
elnienkjo Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Je bedoelt zeker trainen, trianen heb ik nog nooit van gehoord.
kellydia Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 je spelt het verkeerd, konijntje400.zou je mijn vragen wat completer en in 1 bericht willen beantwoorden?
konijntje400 Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2012 ik had al een bericht beantwoord
Aanbevolen berichten