konijntje400 Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Hoi allemaal ik heb een konijntje van 15 weken en ze wil niet mee eten ik heb haar net een uur geleden schoon voer gegeven maar ze wil niet eten heb net ff met haar gespeelt enzo. nog steeds niet eten moet ik het nog ff aankijken of een afspraak maken bij de dierenarts. Het is echt heel raar ze wil alleen liggen ze wil niks anders:(
konijntje400 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2012 Net in haar hok gekeken ook diaaree
konijntje400 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2012 En drinken doet ze ook niet veel
elnienkjo Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Direct naar de dierenarts, een konijn dat niet eet voelt zich erg ziek.
konijntje400 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2012 Maar ze heeft nu wel diaaree
konijntje400 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2012 Wat moet ik doen met de diaree
floortje2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 ik zou er gewoon mee naar de dierenarts gaat . dan weet je zeker of het ernstig is en dan kun je er op tijd bij zijn . mischien valt het wel mee maar dan hoef je ook niet meer druk te maken
Catelootje! Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Je kan altijd bellen en om advies vragen wat te doen. En je zou ook wat geduldiger kunnen zijn, je topic is net een kwartier oud en niet iedereen zit meteen op elk topic. Sterkte ermee.
floortje2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 of in ieder geval even bellen dan zullen zij wel zeggen of je langs moet komen of niet denk ik
pluis04 Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 ik zou ook even bellen naar de dierenarts.eet ze wel goed hooi?mischien zal de dierenarts dan zeggen dat ze op een hooi dieet moet tot de diaree over is.
JoBoris76 Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Ik zou naar de dierenarts gaan. Misschien is ze wel erg ziek bijv. coccidiose. Sterkte!
Lonja Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Ja daar moet ik ook aan denken. Als ze diarree heeft dan is het belangrijk dat ze nu onmiddelijk weer veel water, suiker en zout binnen krijgt. Daar helpt hooi niks aan om dat aan te vullen dus alleen hooi is dan niet genoeg. Heeft ze nog eten in haar buik of voelt haar buik erg leeg aan? Zorg in ieder geval dat ze genoeg vocht binnen krijgt om alles wat eruit gelopen is weer aan te vullen.
Lonja Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Heeft iemand tips?????????Er zitten al 2 uur lang mensen antwoorden te geven zonder reactie van jouw kant. Jij verwacht blijkbaar wel dat we hier massaal antwoorden binnen 2 minuten maar zelf zit je blijkbaar ook niet continu achter de computer.Dat hoeft ook helemaal niet maar begrijp je nu dat het nogal ongeduldig van je was?
Oeps2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Misschien een onodige tip, Maar meteen naar de dierenarts In de tijd dat je hier een berichtje plaatst had ik allang gebeld. Als jezelf niet weet wat er aan de hand is met je konijn dan weten wij, de mensen op een forum, dat ook niet. DAn is het alleen maar gokken en dat werkt vaak juist helemaal niet. Je raakt alleen maar in paniek. Heb het zelf meegemaakt. is je konijn ziek? Gaan!
jrjsieben Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Ja alleen hooi geven schoonmaken der kontje ivm vliegen en dan naar een daHoe is het nu
Catelootje! Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Tjongejonge, eerst reageer je elke minuut, en nu heb je geen tijd om een update te plaatsen. Hopelijk is alles goed met je konijn.
konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 (aangepast) Ik ben niet naar de DA geweest ze eet nu gewoon weer en drinkt 7 augustus 2012 aangepast door konijntje400
konijntje400 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2012 Sorry dat ik niet op iedereen antwoorden ik bleef de hele tijd bij m'n konijntje <3
Catelootje! Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Dat je niet meteen kan antwoorden is begrijpelijk, hopelijk snap je nu dat als je een topic opent je ook wat geduld moet hebben omdat niet iedereen altijd meteen kan reageren. Gelukkig is alles goed met je konijn.
Aanbevolen berichten