Bunnybunnybunny Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Is het mogelijk dat mijn konijn nu al in de rui is? hij laat al veel haren los namelijk en hij heeft op een plek je een zwarte plek op zijn vacht
Catelootje! Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Dat kan hoor. Houd het wel in de gaten als je de zwarte plek niet zou vertrouwen.
Bunnybunnybunny Geplaatst: 3 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2012 Wat zou zo'n vlek kunnen zijn? Het is ongeveer 2 bij 2 cm en het is op de plek waar hij al een beetje haar is verloren kan dit ook zijn nieuwe vacht zijn?
NaOomkuuHh Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Zou misschien kunnen. Heb je er een foto van??Krabt hij veel??
Anjo Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 hier ruien ze het hele jaar door ik sta er niet meer van te kijken haha.misschien een foto plaatsen van de zwarte plek, misschien weet iemand hier wat het is.
PUKenQUINTY Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 Mijn konijnen zien er niet uit, aan de bovenkant een korte vacht en aan de onderkant een lange vacht. En alles zit onder de haren, heb het nog nooit zo erg meegemaakt
xILYx Geplaatst: 5 augustus 2012 Geplaatst: 5 augustus 2012 Bij mijn konijn valt het wel mee... Maar nu merk ik eindelijk dat als k hem aai, dat er wat haar afkomt!
rabbitmams_miriam Geplaatst: 5 augustus 2012 Geplaatst: 5 augustus 2012 Hier is Joeri ook ontzettend in de rui . Ik heb hem vandaag geborsteld en er kwam me toch een behoorlijke hoeveelheid haren vanaf pfff maar die kan hij in ieder geval niet meer in zijn buikje krijgen :mdr:. De rest valt nog mee met de rui gelukkig.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2012 Geplaatst: 5 augustus 2012 Pluis begint sinds een weekje ook enorm te ruien, als ze langs de tralies van het hok schuift zie je allemaal haar eraf komen. Helaas doet ze ontzettend moeilijk tijdens het borstelen, dus dat zit er nog ff niet in :(
Dahlia Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Hier ook ruiende ko's. Vooral mijn Duitse hangoor ex-ram. En mijn huiskonijntje(was laatst met haar bij de DA, DA zat helemaal onder het witte pluishaar:biggrin: ).Ik vraag me af of het door het rare weer komt deze zomer, dan is het weer een hele week bijna 30 graden, dan weer een week amper 20...Wij mensen weten dan ook niet meer of we een jas aan moeten of niet De Duitse hangoor is gelukkig zo goed als "klaar" met ruien.
HumpieDotje Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Hier is er maar eentje in de rui, de andere 2 niet. Zo vreemd. Meestal beginnen ze allemaal wel ongeveer tegelijk.Heb ook een idee dat het komt door het weer.
Aanbevolen berichten