Lia Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 erg fijn om dit te horen hey, tof !!! Nou is dit geen 175 euro waard???
ZaZa Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Tof dat jullie het toch gedaan hebben !!!! Ik wens jullie nog heel veel geluk met Pebbels !!
mintaka Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 wat goed zeg!nog heel veel plezier samen! krijgen we ook foto's van pebbels? :foto:
lidia13 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2007 hoi allemaal,, nou met pebbels nog wat te stellen hoor..:blink: eten was minder geworden en poepen en plassen deed ze niet zo goed,, dus ik de da gebeld en mocht nog een medicijn komen halen.. ik bij de da.. vertel ik dat ze het gewone voer niet eet maar wel wortel en hooi.. nou zegt ze kijk maar even of dit werkt en als het helpt stop er dan maar weer mee.. oke ik weer naar huis(was vrijdag om 18.00) geef haar dat medicijn.... niets.. dus ik denk misschien heimwee naar bambam(andere konijn)nou dan haal ik het gewone hok helemaal leeg dan kan ze weer bij bambam..maar ze mag ivm de wond niet op stro ofzo dus wat kranten er in en haar weer bij bambam gezet(zitten al vanaf dag 1 dat ik ze heb bij elkaar in een hok.. eerst binnen en sinds maart nu dubbel buiten hok voor ze..) wat denk je ze beginnen te "vechten"rangorde weer bepalen.. en meteen plast enpoept pebbels en begint me toch te eten..:clap:blijkbaar misten ze elkaar gewoon.. groetjes
lidia13 Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2007 hier een foto van pebbels zonder pootje..Wat voor ras is ze eigenlijk????
mintaka Geplaatst: 5 augustus 2007 Geplaatst: 5 augustus 2007 Ach, zo zonder vacht ziet het er toch een beetje zielig uit.... Maar als er weer vacht groeit, zal het al een stuk beter zijn.Pebbels heeft, voor zover ik dat kan opmaken, een Hollander-aftekening, maar niet helemaal volgens "het boekje", denk ik.Zijn Pebbels en BamBam nu weer dikke maatjes, na de eerste strubbelingen? Fijn!
Mireille Geplaatst: 5 augustus 2007 Geplaatst: 5 augustus 2007 fijn dat het zo goed gaat, dat was dan alle moeite en kopzorgen weer waard, als je vervolgens 2 gelukkige bunnies ziet
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Ja het is en hollander konijntje.Waar heb je haar vandaan.Wat goed dat je het toch gedaan hebt.En hoe had ze haar pootje gebroken eigelijk.
michaela23 Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Wat fijn dat nu weer alles goed gaat. DAt was het geld idd waard geweest.Geniet nu maar weer lekker van jouw verliefde konijnen!!
twinsisterjoyce Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 wat een prachtig beestje, fijn dat haar nog een kans gegeven is.
lidia13 Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2007 heb haar bij de dierenwinkel vandaan ze zat nog alleen want de rest was al weg.. ik vondt/vindt haar zo mooi met die witte kraag...hoe ze haar pootje heeft gebroken weet ik niet.. ze zitten buiten in een hok met z'n 2tjes dus dan rennen ze dat hele hok op en neer dus hoe ik heb geen idee??????hier een foto van het hok
lidia13 Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2007 het hok is nu een rommel omdat er alleen kranten en handdoeken in mogen ivm de wond,,, hier een foto van bambam
lidia13 Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2007 nog eentje van hun samen(het zijn trouwens twee vrouwtjes..) groetjes
mintaka Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 zo leuk om te zien dat ze het goed stellen met elkaar! (was dat hier ook maar zo.......)kan pebbels met een pootje minder nog het trapje op?
lidia13 Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2007 ze kan nog niet goed het trapje op maar als het goed geheeld is wel denk ik.. en anders maak ik een ander soort trapje met bredere stapjes
Mireille Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 ze zal even moeten wennen aan haar nieuwe gewichtsverdeling, maar zoals bij veel dieren met een poot minder zullen ze het na verloop van tijd niet eens meer merken
Sammy1 Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Wat fijn dat ze nu toch nog samen zijn, leuk stel is het. Zal voor iedereen wennen zijn een pootje minder...
Lia Geplaatst: 7 augustus 2007 Geplaatst: 7 augustus 2007 er kunnen de vreemde dingen gebeuren hoor met dieren dat je gaat denken: hoe heb dit kunnen gebeuren
lidia13 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2007 hoi hoi,, vannavond met Pebbels :bunny:bij de dierenarts geweest om de hechtingen er uit te halen.. alles ziet er goed uit ze heeft alleen nog een klein plekje waar vocht uit komt dus moet van de DA nog een weekje door met de antibiotica.. verder is alles goed en ze rent al weer het trapje op en af dus eind goed al goed :thankyou: voor jullie medeleven:bow: groetjes lidia en Pebbels
mintaka Geplaatst: 12 augustus 2007 Geplaatst: 12 augustus 2007 hoe gaat het intussen met het traplopen? lukt dat al een beetje?veel succes nog!
Sammy1 Geplaatst: 12 augustus 2007 Geplaatst: 12 augustus 2007 Dat heeft ze dan alweer snel voor elkaar, knap hoor!
merelvandijke Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 500 euro? dat slaat nergens op! moet de hele heup mee ofzo? welke dierenarts ga je?
Claire Geplaatst: 2 juli 2008 Geplaatst: 2 juli 2008 Wat geweldig dat het goed gaat met het konijntje. Maar 175 is het wel waard ja. Gelukkig dat jullie het maar gedaan hebben. En gelukkig kan ze al trap lopen. Maar even voor x-Lindy maar 500 euro is wel heéél erg veel vind ik. Ik hoor het nog wel. Maar ik denk niet dat je je konijn laat inslapen. Als bij mij een konijn een poot breekt dan laat ik het gewoon amputeren. Of wat dan ook. Ook al is het 200 euro. Ik heb het zeker wel voor over. Ik laat niet verder een gezond konijn inslapen. Succes.
Aanbevolen berichten